پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
پیام مسئولین بسیج دانشجویی استان به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛

راهپیمایی22 بهمن، آیینه تمام نمای اقتدار انقلاب اسلامی در برابر جهانیان است

یوم­‌الله 22 بهمن فرصتی حیات­‌بخش برای حضور حماسی آحاد ملت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره)، شهداء و ولی امر مسلمین و اعلام انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل با صدور پیامی مشترک از عموم مردم بخصوص دانشجویان و فرخیتگان جامعه جهت حضور پرشور و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

در این پیام آمده است: اکنون در طلیعه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، الگوی جامع و کامل اندیشه دینی آن بزرگ‌مردی که از سلاله پاک رسول خدا پنجره‌ه­ای جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود و با ابتنا بر وحی، اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد. آرمانی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی، اتکاء به نفس، اتحاد کلمه و وحدت ملی پشت سر امام خمینی­(ره) کشور را از عقب‌ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رویایی و جریان پوچ‌گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.

امروز پرچمدار و سکاندار انقلاب، بزرگ‌مردی خردمند و مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله است که با توکل بر خدا و اتکاء به نفس مثال زدنی و تأکید بر تبعیت از منویات امام­ خمینی(ره) و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، کشتی انقلاب را در میان امواج و تلاطم راهبری می‌کند. ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و چهار دهه مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم؛ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را آموختند و با استعانت از زیرساخت‌های انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی-ایرانی از پیشرفت را در عرصه­‌های مختلف محقق ساختند.

 

انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت و ایثارگری شهیدان در زمینه­‌های علم­‌وفناوری، صنایع فضایی و موشکی، اقتصاد دانش­‌بنیان و دانش­‌هسته­‌ای بومی، جهش معناداری داشته است؛ و توقع است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، بیکاری و ایجاد اشتغال، ساده­‌زیستی، مردم‌داری، کم‌کردن فاصله فقیر و غنی، رسیدگی به محرومان و استفاده از ظرفیت­‌های داخلی و باور و ایمان قلبی به "ما می‌توانیم" برای پیاده­‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی با همت دولتمردان و پشتوانه عظیم مردمی محقق شود.

ضمن اینکه در این مسیر پرتلاطم، مجاهدان بسیجی ثابت کرد­ه­‌اند که در راه خدمت­‌رسانی به مردم، و کمک به کارآمدی نظام، حاضرند از جان، مال و آبروی خویش هزینه کنند و اکنون در طلیعه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر آمادگی خود را برای یاری رساندن به دولت محترم جهت رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعلام می­‌دارند.

 

 

بسیج دانشجویی استان اردبیل، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، ایام‌الله دهه مبارک فجر را به ملت شریفایران اسلامی تهنیت گفته و از آحاد مردم بزرگوار ایران جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت‌آفرین داشته، پیمان خویش را با امام راحل(ره)، شهیدان فجرآفرین و رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید نمایند.

انتهای پیام/