پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

خانه نشریات دانشگاه آزاد اردبیل افتتاح شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در آیین افتتاح خانه نشریات دانشجویی این دانشگاه قدرت امروزی رسانه ها را یاداور شد و گفت: رسانه‌های قدرتمند جهان برای گسترده کردن افکار شوم خود سرمایه‌گذاریهای زیادی انجام دادند که نیاز داریم اهل قلم با قلبهای پاک در این حوزه فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز خانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل با حضور ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین دانشگاه با نام شهید حسن حکیم‌پور در این دانشگاه  راه‌اندازی شد

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم افتتاح خانه نشریات دانشجویی این دانشگاه به اهمیت نشریات دانشجویی اشاره کرد و گفت:در حال‌حاضر 10 نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد اردبیل منتشر می شود.

قلبهای پاک اهل قلم،همچون سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است

وی در ادامه سخنان خود به سابقه نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد اردبیل اشاره کرد و گفت:فعالیت نشریه‌های داخلی دانشگاه آزاد اسلامی  از سال 82 در اردبیل آغاز شده و افتتاح خانه نشریات٬ قطعا می تواند موجب رشد روز افزون این نشریات را به دنبال داشته باشد.

رسولی با بیان اینکه جامعه و محیط علمی مثل دانشگاه نیازمند فعالیت اصحاب رسانه و اهل قلم است گفت: باید بتوانیم در مقابل هجمه‌های فرهنگی غرب و جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل قدرت امروزی رسانه ها را یاداور شد و گفت: رسانه‌های قدرتمند جهان برای گسترده کردن افکار شوم و شیطانی خود سرمایه‌گذاریهای زیادی انجام دادند که نیاز داریم اهل قلم و رسانه٬ با قلبها و نیت پاک در این حوزه فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: برخی افراد سعی دارند در لباس دلسوزان جامعه وارد عرصه رسانه در فضای حقیقی و مجازی شده و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران را زیر سوال ببرند که اهمیت فعالیت اصحاب رسانه و قلم در چنین مواقعی معلوم می‌شود.

رسولی در پایان سخنان خود تصریح کرد: فعالیت خبری از جمله ارزشمندترین اقدامات دانشجویی در بخش فرهنگی است که امیدواریم در کنار کار نشریه بتوانند نقش برجسته‌ای نیز در فضای مجازی داشته باشند.

تولید فکر، از جمله رسالت های نشریات دانشجویی است

حجت الاسلام سیف‌الله مدبر رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای رهروان راستین شهدا است، اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یادآور شد و گفت: باید با حضور گسترده خود در روز 22 بهمن در مراسم راهپیمایی بتوانیم از کشور خود دفاع کنیم و عظمت شکوه ایران را به رخ جهان بکشیم.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت تولید قکر در جامعه دانشگاهی اشاره کرد و گفت: تولید فکر در هر جامعه ای، ابزار سنجش پیشرفت هر جامعه‌ای است و هر کشوری تولید فکر داشته باشد٬ زیرساختهای پیشرفت و توسعه را مهیا کرده است.

مدبر با بیان اینکه اگر فکر تولید شود٬ می‌توانیم مدیریت خوب در کشور داشته باشیم، گفت: افتتاح مراکزی چون خانه نشریات سبب تولید فکر در جامعه شده و کمبودها نیز مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: فکر دانشجو می‌تواند زوایای پنهان جامعه را احصا و سبب مدیریت مناسب کمبودها و مشکلات کشور شود.

انتهای پیام/