پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
بیانیه نهادرهبری دانشگاههای استان به مناسبت دهه فجر؛

راهپیمایی 22 بهمن نمایشگر شکست هیمنه استکبار در برابر اراده ایرانی است

حضور معنادار دانشگاهیان، دوشادوش ملت سرافراز ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، پاسخ دندان شکنی بر دسیسه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان اسلام و دست نشانده های آنها در منطقه است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای آحاد مردم بخصوص دانشگاهیان را جهت حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن دعوت کرد.

در این بینیه آمده است: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران علیه ظلم و ستم طاغوت زمان و نیز خلق حماسه‌ای ماندگار و ایجاد بیداری اسلامی و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر دنیا بود که به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ ثبت شد و با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) ادامه یافت.

این بیانیه با بیان اینکه دهه فجر امسال بخاطر تقارن با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) یادآور اساس این انقلاب است می افزاید: انقلاب اسلامی ایران ریشه در نهضت ائمه اطهار و بخصوص اولین حامی و مدافع حریم ولایت دارد.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در بیانیه خود به اهمیت حضور دانشگاهیان در صحنه های انقلاب پرداخته و می افزاید: حضور معنادار دانشگاهیان دوشادوش ملت سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، پاسخ دندان شکن دیگری بر دسیسه‌ها و نیرنگ های دشمنان به ویژه شیطان بزرگ و دست نشانده های آنها در منطقه خواهد بود.بطوریکه این حضور حماسی باز هم خواب همه اهریمنان ستمگر دنیا را آشفته کرده و بار دیگر سبب شکست هیمنه پوشالی استکبار در مقابل اراده شکوهمند ملت گردد.

انتهای پیام