پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

بیانیه های دانشگاهیان استان به مناسبت دهه فجر

دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان با صدور بیانیه ای من تبریک آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی احاد مردم را جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان با صدور بیانیه ای من تبریک آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی احاد مردم را جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان اردبیل
انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران به رهبری پیر فرزانه اش خمینی کبیر باعث شد تا معادلات دنیای استکبار– در حساس‌ترین منطقه جهان که مطلوبترین شرایط جغرافیایی ، اقتصادی و نظامی را برای آنها داشت– برهم بخورد. پیروزی ملت غیور ایران به عنوان قدم اول برای صدور پیام انقلاب و ارزشهای آن در میان سایر اقوام و به حرکت در آمدن موجهایی تنومند و سهمگین از سوی مردمان سایر ممالک اسلامی و جهان سومی قابل تحلیل و تأیید است. 
به یمن این انقلاب تاریخ‌ساز جنبش های اسلامی در مصر، تونس، الجزایر، سودان و... احیا شد. رژیم‌های وابسته در کشورهای همسایه همچون افغانستان، عراق و برخی کشورهای آفریقایی و آمریکایی لاتین ساقط شدند و بیم و هراس در دل سایر رژیم های وابسته در منطقه روبه فزونی یافته است. 
شاید زمان زیادی نزدیک به چهار دهه دشمنی و کینه توزی و خدعه علیه نظام اسلامی در سطح اقتصادی، سیاسی و نظامی با ابعاد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی از سوی استکبار و ایادی آن شکل گرفت که همگی آنها به لطف خداوند تبارک و تعالی ابتر ماند. امروزه تئوریستن‌های اروپایی و آمریکایی بر ضرورت پذیرش جایگاه جمهوری اسلامی و نقش ممتاز آن در عرصه های مختلف بین المللی تأکید دارند. 
در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و نام شهدای والا مقام و امام راحل عظیم‌الشأن را گرامی می‌داریم و با آرمان های بلندشان تجدید پیمان می‌کنیم و یقین داریم برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی باید همواره در مسیر اطاعت از ولی فقیه و تبعیت از فرامین و راهبردهای حکیمانه وی حرکت کنیم و مراقب شیطنت‌ها باشیم؛ شیطنت دشمنانی که از سقوط نظام مأیوس شده و راه خویش را در نفوذ به نظام جستجو می کنند. 
حضور معنادار دانشگاهیان دوشادوش ملت سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و انتخابات پیش رو پاسخ دندان شکن دیگری بر دسیسه‌ها و نیرنگ های دشمنان به ویژه شیطان بزرگ خواهد بود.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نوربمناسبت فرارسیدن یوم ا...22بهمن

انقلاب اسلامی ایران یک حادثه عظیم وپرثمربودکه مردم بیشترین نقش را درآن داشتند.ظلم ها وستم هایی که ازداخل وخارج ازکشوربرمردم وارد میشدغیرقابل گذشت و چشم پوشی بود.مسیرانقلاب اسلامی ایران براحیای ارزش های اسلامی ازجمله استکبارستیزی و عدالت خواهی است چراکه ظلم و بی عدالتی وضع جامعه را علیه عده ی قلیلی خوشایند وبرعده کثیری ناخوشایند قرارمیدهد.جامعه ی اسلامی که درآن دوران فقط اسمی از آن به میان می آمددچارآفت های بیشماری بودکه بی توجهی به خواست واراده ملت وارزش هایی که ملت بزرگمان به دنبال آن بودندازجمله انهابود.ازهمین باب نقش ملت ایران درایجادانقلاب و تشکیل حکومت اسلامی بی نظیردرتاریخ بود.تغییرساختاراساسی کشورمرهون ملتی است که خون خودرا پای انقلاب دادندتا ارزش های اسلامی را احیاءکنند.ارزش هایی که دست طمع قدرت های ظالم و غارتگر را ازین کشورکوتاه کرد.آزادی واستقلالی که ملت ایران به دنبال آن بودند فقط باشعارو راهپیمایی محقق نمیشد بلکه باید دراه این تغییر و انقلاب سختی های بسیاری متحمل میشدند انتخاب وپیمودن این راه عظیم ودشوارجزازملتی که پرورش یافته مکتب عاشوراهستندبرنمی امد.امااکنون که در 39 سالگی انقلاب هستیم مشاهده میکنیم این انقلاب نه تنها نجات دهنده ملت ایران بلکه امیدآفرین و راهنما برای ملت های مسضعف و مظلوم جهان است .هرانسان و ملتی که مورد ظلم واقع شده است نگاهش و چشم امیدش به انقلاب اسلامی ایران است چراکه این انقلاب دیگرمتعلق به کشور و ملت خودمان نیست و درسطح جهان گسترش و نفوذ دارد .در 39 سالگی انقلاب لازم میدانیم نکاتی را یادآوری کنیم:         

1-حفظ حیثیت وآبروی نظام اسلامی  درهرشرایطی برهمه واجب است چراکه این انقلاب به ملت ایران ابرو و حیثیت بخشیده است .شرایط اقتصادی ،مشکلات فرهنگی و اجتماعی وسیاسی اکنون دلیل برناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه باید عواملی دیگرهمچون وظیفه شناسی،زمان شناسی ودست شستن ازنگاه به غرب راتقویت کرد. .چراکه همین تجربه ها را پیش ازانقلاب نیز داشته ایم ،توان داخلی وامکانا ت موجود درکشور تامین کننده نیازهای آن خواهدبود .  
                                                    
2-حفظ وحدت و انسجام درکشوروظیفه ای همگانی است و به افراد و گروه خاصی تعلق ندارد.دشمنی ها علیه ایران ازآمریکا و صهیونیست گرفته تا داعش و گروههای مختلف نشان دهنده جبهه بزرگ دشمنی علیه ایران است همچنین امکانات و رسانه ای که آنها در اختیاردارند ممکن است که باعث ناامیدی و ترس باشد اما این انقلاب با همه سختی ها پیروز شده است و این دشمنی ها هم با ملتی عدالت خواه و استکبتار ستیز و هوشیار راه بجایی نخواهدبرد . 
         
3- راهپیمایی 22 بهمن ماه هرساله باشکوه تر از سال های قبل به دست مردم انقلابی و جوانان معتقدبه انقلاب اسلامی برگزار می گردداما امسال حضورمان درراهپیمایی با بصیرتی بیشتر و اعتقادی راسخ به آرمانهای انقلاب و امام خواهدبود.پیروزی های اخیر ازجمله خنثی سازی فتنه اخیر ونابودسازی داعش 22 بهمن امسال را حماسی تر خواهدکرد.  

مابسیجیان دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی وشهدای مدافع حرم ازدانشجویان ،مسئولین و مردم همیشه درصحنه مان برای شرکت درراهپیمایی و اعلام حمایت و وپشتیبانی ازولایت فقیه وجمهوری اسلامی ایران دعوت میکنیم و اعلام میداریم فتنه گران و دشمنان آرزوی نابودی وشکست ملت ایران را به گورخواهند برد.


بیانیه دانشگاه محقق به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

یوم الله22 بهمن یادآور روز نجات ایران اسلامی از چنگ استکبار جهانی است. روزی که با رهبری امام خمینی(ره) و فداکاری و ایثارگری مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا حکومت اسلامی جایگزین حکومت سلطنتی شود.
امروز اما تکلیف سنگین و سنگین تر است و باید از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با بصیرت دفاع کرد و بهترین دفاع حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است چرا که 22 بهمن روز همبستگی ملی است و باید این روز را پاس داشت.
ما دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن، از عموم مردم برای حضور پررنگ در این راهپیمایی دعوت می نماییم.

ایام الله دهه فجر یاد آور حماسه های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله های سراسر نور انقلاب اسلامی است. 
  

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بمناسبت فرارسیدن یوم ا...22بهمن

ایام الله دهه فجر یاد آور حماسه های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله های سراسر نور انقلاب اسلامی است. ایام الله دهه فجر، یاد آور تلاش های مردان و زنان ایرانی برای برپایی حکومت اسلامی و برپاداری ارزش ها و خوبی هاست. ایام الله دهه فجر یاد آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند. ایام الله دهه فجر یاد آور لحظه های فراموش ناشدنی ورود امام عزیز به میهن اسلامی و بیانات پرشور ایشان در بهشت زهرا برای نابودی طاغوت و طاغوتیان و احیای کلمه الله است و ایام الله دهه فجر یاد آور همه نیکی ها، ارزش ها و آرمان هاست. 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نیز اعلام حمایت از بیانات مقام معظم رهبری همگان را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت می نماید. یاد امام عزیز و شهیدان گلگون کفن انقلاب در سالگرد پیروزی انقلاب گرامی باد.

انتهای پیام/