پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸

نمایشگاه سمفونی رنگها در دانشگاه محقق +تصاویر

نمایشگاه سمفونی رنگها در دانشگاه محقق به منظور نمایش آثار هنری دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در خانه فرهنگ این دانشگاه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز نمایشگاه سمفونی رنگها با حضور حجت الاسلام عبداله رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق در خانه فرهنگ این دانشگاه راه اندازی شد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در مراسم افتتاح این نمایشگاه،ضمن قدردانی از زحمات دانشجویان و مسئولین برگزاری نمایشگاه،ارزش هنر و هنرمند را یاداور شد و گفت: هنرمند حقیقی عالم هستی خداوند متعال است و هنر، وسیله ای برای شناختن هنرمند حقیقی، یعنی خداوند متعال است.

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز گفت: توانمند سازی دانشجویان در عرصه های مختلف هنری جهت ورود به بازار کار از اولویت های امورات فرهنگی است.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه با حداقل هزینه در حال برگزاری برنامه های فرهنگی است، گفت: 65 اثر در رشته طراحی روی فوم و شیشه در این نمایشگاه آماده و در مقابل دید عموم دانشگاهیان قرار داده شده است.

 نمایشگاه سمفونی رنگ ها از تاریخ 28 بهمن ماه 1396 لغایت 2 اسفند ماه در ساعات 9 صبح تا 15 عصر دایر  پذیرای دانشگاهیان است.

انتهای پیام/