پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
به مناسبت هفته عقیدتی انجام گرفت؛

دیدار مسئولین دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی با خانواده شهدای دانشجو معلم

رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل به همراه مسئولین بسیج دانشجویی استان همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی با حضور در منزل خانواده شهدای دانشجو معلم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان و معین الدین اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی،علیرضا روحبخش مسئول حوزه دانشجویی شهیدعلم الهدی به همراه حجت الاسلام زمانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، رضا عبدی مسئول امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان و فرجی مسئول دانشکده فنی فاطمه(س) همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی و به مناسبت روز معلم با حضور در منازل خانواده های شهدای دانشجو معلم،"جعفر محمد قلیان" و "محمد رشتبر" یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

معین الدین اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، خدمت به خانواده شهدا را وظیفه ذاتی مسئولین عنوان کرد و گفت: آرامش و امنیت امروز ما مدیون ایثار و فداکاری های شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر برای حفظ ارزشهای انقلاب، اسلام و قرآن جانفشانی کردند، اظهار امیدواری کرد؛خدا به ما کمک کند تا ادامه دهنده راهی باشیم که شهدا رفتند.

عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان نیز در این دیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شهدا، خاطرنشان کرد:خانواده های شهدا در واقع گنجینه های دفاع مقدس هستند بطوریکه مسئولین می توانند با حضور در منازل خانواده های شهدا  و بهره گیری از این ذخایر عظیم معرفتی به درجات والای انسانی دست یابند.

وی با بیان اینکه راه شهدا اصیل ترین راه قرب الی اله است اظهار امیدواری کرد؛ خداوند متعال از قصور مردم و مسئولین نسبت به شهدا و خانواده های آنها بگذرد.

فرجی رئیس دانشکده فنی فاطمه(س) نیز در این دیدار با بیان اینکه هویت ما، اسلامیت ما است از شهدا بعنوان بهترین الگوهای ولایتمداری نام برد و گفت:دیدار با خانواده شهدا و عرض ادب کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

مادر شهید جعفر محمد قلیان نیز با بیان اینکه غیر از راستی،درستی و ایمان چیزی در این دنیا ماندگار نیست، خاطر نشان کرد:این روزگار پر از رنگ و ناراستی است بطوریکه درستی و راستی نادر و کم یاب است.

وی از اساتید و دانشجویان خواست تا با الگو قرار دادن شهدا به راستی و درستی و صداقت پایبند بمانند.

انتهای پیام/