پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲

تجمع استکبار ستیزی در دانشگاههای استان اردبیل+ تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه استان اردبیل با حضور در محوطه های دانشگاه همراه با قرائت بیانیه و سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، بی تعهدی سردمداران این کشور مستکبر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دانشگاهیان دانشگاه استان اردبیل با حضور در محوطه های دانشگاه همراه با قرائت بیانیه و سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، بی تعهدی سردمداران این کشور مستکبر را محکوم کردند.

در این اقدام هماهنگ و یکپارچه دانشگاهیان استان ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی اعتمادی به کشور های مستکبر را یادآور شده و از بدعهدی های مکرر آمریکا و هم پیمانانش اعلام انزجار کردند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت بدعهدی آمریکا تصریح کرد: یکبار به آمریکا اعتماد کرده و مذاکره کردیم اما باز هم عهدشکنی کردند و ترامپ به مردم ایران اهانت کرد.
وی با اشاره به اینکه هیچوقت نباید به این کفار اعتماد کرد، افزود: آمریکا و هم پیمانانشان در 40 سال گذشته هیچوقت با ما مهربان نبوده اند، ادامه داد: آمریکا با ما به صورت غیرمستقیم جنگید و امروز، روز اول نیست بلکه همیشه چنین بوده اند.
حسنی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور به خاطر استقلال خودمان است، اضافه کرد: امروز به همت مردم، رهبری مقام معظم رهبری و ایثارگری شهدا پرچم کشور در دنیا به اهتزاز در آمده است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به اینکه کافران و منافقان همیشه حیله می کنند، ادامه داد: آنها در مقابل اسلام می ایستند و به دنبال نابودی اسلام هستند.
وی ادامه داد: امروز اسلام در دنیا در حال رونق گرفتن است و پرچمدار اسلام در دنیا، جمهوری اسلامی ایران است.