پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل خبرداد،

دعوت از استاندار اردبیل جهت بازدید از اردوهای جهادی دانشگاه ازاد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل از آغاز عرصه یابی اردوهای جهادی این دانشگاه خبرداد و گفت: امسال تصمیم گرفتیم تا همزمان با عرصه یابی از مسئولین دستگاه های اجرایی استان نیز جهت همراهی و بازدید از فعالیت های جهادی دانشجویان دعوت بعمل اوریم.

به گزارش ابصارخبر، وحید متقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما از ارسال دعوت نامه ای به دفتر استانداری اردبیل جهت حضور وی در اردوهای جهادی این دانشگاه که در تابستان سالجاری برگزار خواهد شد، خبرداد و گفت: مطالبه گری و حل مشکلات مردم از جمله اهداف و دغدغه های اردوهای جهای است.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد امسال مصمم است مشکلات مردم را بدون واسطه و مسقیما با مسئولین دستگاه های اجرایی در میان بگذارند، گفت: این کار باعث خواهد شد حداقل برخی از مشکلات مردم حل و فصل شود.

وی افزود: در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در آستانه آغاز فعالیت های جهادی خود با ارسال دعوت نامه ای به استاندار ی اردبیل از مهندس بهنام جو استاندار اردبیل دعوت بعمل کرد تا با حضور خود در مناطق محروم از نزدیک با محرومیت های منطق فقیرنشین آشنا و تصمیمات شایسته ای جهت رفع انها در حد وسع و توان اتخاذ کند.

انتهای پیام/