پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹

دانشجومعلمان مرکزآموزش عالی آزادگان نیر تجلیل شدند

آیین تجلیل از برترین های علمی، فرهنگی، ورزشی دانشجومعلمان و نیز نومعلمان فارغ التحصیل مرکزآموزش عالی آزادگان نیر با حضور فرماندار و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان در شهرستان نیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، آیین تجلیل از برترین های علمی، فرهنگی، ورزشی دانشجو معلمان و نیز نو معلمان فارغ التحصیل مرکزآموزش عالی آزادگان نیر با حضور فرماندار و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل و جمعی از کارکنان و اساتید در مرکز آزادگان نیر برگزار شد.

توفیق حسن پور عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و سرپرست مرکزآموزش عالی آزادگان نیر در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به ارائه گزارشی از وضعیت مرکز پرداخت و گفت: براساس آخرین ارزیابی های واحدهای نظارتی استان و سازمان مرکزی و مشاهدات میدانی، درشاخص های مختلف وضعیت آزادگان نیر علیرغم محرومیت و دور بودن از مرکز استان مطلوب تر است.

حجت الاسلام زمانی مسئول دفترنمایندگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان به تبیین اهمیت و ارزش دانش اندوزی جهت پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و جدیت دانشجویان عقب افتادگی های دویست ساله کشور جبران شود.

علیپور فرماندار شهرستان نیر نیز در ادامه برنامه به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تقویت سرمایه های اجتماعی از جمله مشارکت مردمی  در کاهش آسیب های اجتماعی مهم است.

وی در ادامه سخنان خود به دانشجو معلمان توصیه کرد تا به عنوان معلمان آینده در کاهش آسیب های اجتماعی بکوشند.

اهداء لوح تقدیر و جوایز به برترین های علمی، فرهنگی، ورزشی و نومعلمان برتر از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/