پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق صورت گرفت؛

روشنگری چهره به چهره مردم توسط دانشجویان در خصوص FATF

اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با حضور در نماز جمعه اردبیل در خصوص ابعاد مختلف معاهده FATF به روشنگری چهره به چهره پرداختند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با حضور در نماز جمعه اردبیل در خصوص ابعاد مختلف معاهده FATF به روشنگری چهره به چهره پرداختند.

 حسین رجبی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق در خصوص این اقدام خودجوش به خبرنگار ما گفت:بررسی و تصویب لوایح مربوط به FATF  در دستور کار این روز های مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که باعت ایجاد نگرانی هایی در میان جنبش دانشجویی و سایر دلسوزان کشور شده است بطوریکه عده ای از مسئولین دولتی و مجلس سخت در تلاشند به سرعت این لوایح را با وجود اذعان معاون مدیریت مبارزه با تروریسم و جرایم مالی خزانه داری آمریکا مبنی بر ابزار قراردادن آن برای سخت تر کردن شرایط در ایران تصویب کنند.

وی با بیان اینکه روشنگری جامعه در خصوص مسائل مهم کشور از جمله رسالت های مهم دانشجویی است، گفت: امروز همه مردم بخصوص نمایندگان مجلس در آزمون و وضعیت سخت و حساسی قرار دارند تا با اتخاذ یک تصمیم درست از عزت و استقلال ملت شریف ایران حراست کرده و مانع از تصویب لوایح استعماری که هر یک برجامی دیگر بوده و استقلال کشور را خدشه دار می کند، شوند.

انتهای پیام/