پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱

بازدید رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از فعالیت های گروه جهادی راه ناتمام

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با حضور در عرصه جهادی بسیج دانشجویی این دانشگاه در محله گلمغان اردبیل از نزدیک در جریان فعالیت های جهادی دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به همراه عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه با حضور در محله گلمغان اردبیل در عرصه های عمرانی گروه جهادی ناتمام این دانشگاه از نزدیک در جریان فعالیت های جهادی دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

حبیبی در این دیدار با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی گفت: در این اردوها جوانان با وضعیت زندگی اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار بی بضاعت در روستاها آشنا شده و در راستای کاهش آلام و مشکلات مردم گام بر می دارند.

وی افزود:دانشجویان با واقعیات و محرومیت های جامعه آشنا شده و همت و اراده خودشان را بسیج خواهند کرد تا با درس خواندن در دانشگاه ها از فرصت ها استفاده کرده و توانمندی علمی و مهارتی خودشان را افزایش بدهند تا بتوانند بعد از دانش آموختگی در راستای حل این مشکلات قدم بردارند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهارامیدواری کرد: با گسترش کیفی و کمی این اردوها، شاهد گسترش فرهنگ کمک به افراد کم بضاعت و کم توان در جامعه باشیم.

گفتنی است اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مدت ۱۰ روز در منطقه گلمغان و روستای کنسول کندی به منظور محرومیت زدایی از اقشار نیازمند جامعه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/