پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱

مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه پیام نوراردبیل

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با حضور170 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل و با سخنرانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با حضور 170 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل و با سخنرانی حجت الاسلام علی نسب معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان در ساختمان ستاد استانی این دانشگاه شروع به کار کرد.

 علی نسب مسئول در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به اساتید و دانشجویان شرکت کننده، این طرح را فرصتی ارزشمند برای رشد و تعالی معارف دینی و ارتقای فرهنگ و فضای معنوی در دانشگاه دانست
وی افزود: هدف از دروس معارف یادگیری دفاع از اعتقادات به طور منطقی و عالی است معرفت افزایی و ارتقاء سطح معرفتی دانشجویان حدالمقدور حل مشکلات معرفتی و اعتقادی دانشجویان و حل شبهات مذهبی آنها است. 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان  در ادامه سخنان خود به تبیین فوق برنامه های طرح ضیافت اندیشه دانشجویی پرداخت و گفت: در بخش فوق برنامه مباحثی مختلفی مانند، سبک زندگی اسلامی ، گفتارهای پیرامون ولایت فقیه، سواد رسانه ای، جریان های فرهنگی و مولفه های تربیتی خانواده موفق مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل حضرت آیت الله سید حسن عاملی ،برگزاری اردوی زیارتی و فرهنگی "قم، جمکران و مشهد " و کلاس مشاوره و پاسخ به پرسش های اعتقادی از جمله برنامه هایی است که در طی این دوره برگزار خواهد شد.
مجلس عزاداری و سوگواری  سالروز شهادت امام جواد(ع) با مداحی علی پهناور پایان بخش مراسم افتتاحیه بود.

انتهای پیام/