پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱

سوگواری‌ سالروز شهادت‌ امام‌ جواد(ع) دردانشگاه‌ محقق‌

مراسم سوگواری به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) با سخنرانی حجت الاسلام علی نسب معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز  مراسم سوگواری به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) با سخنرانی حجت الاسلام حمید علی نسب معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 حمید علی نسب در این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد علیه السلام، به بیان روایتی در این خصوص پرداخت و گفت: الثِّقَةُ بِاللّه، نردبانی است که انسان را به کمال می رساند.

وی در تشریح این حدیث گهربار، به انواع اتصال به خداوند متعال اشاره کرد و گفت: اولین نوع وصل شدن به خداوند باری تعالی، اتصال قلبی و روحی، دومین نوع آن تعدیل نمودن امید انسانها نسبت به یکدیگر و سومین نوع وصل شدن به خداوند متعال تسلیم محض خداوند بودن از دل و جان است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اگر ترس و امید انسان وابسته به خدا باشد، به معنای الثِّقَةُ بِاللّه پی خواهد برد، گفت: پرورش قدرت لایزال الهی و علم بالای او در وجود انسان ضرورت دارد، چراکه تنهاترین قدرت، قدرت خداوند متعال است.


انتهای پیام/