پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

سومین دوره آموزشی فناوری پهبادهای غیر نظامی و اصول ایمنی پرواز در اردبیل

سومین دوره آموزشی فناوری پهباد، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی پهپادهای غیر نظامی با حضور دبیر کارگروه پهپاد های غیر نظامی کشور، در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، میلاد چشمه نور نماینده اتحادیه صنایع هوای و فضای کشور در استان اردبیل از برگزاری سومین دوره آموزشی فناوری پهباد، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی پهپادهای غیر نظامی در اردبیل خبرداد و گفت: در پایان این دوره آموزشی آزمون عملی خلبانی پهپادها نیز برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به استفاده از فناوری پهپاد در استان اشاره کرد و گفت: رشد این فناوری در 2سال اخیر در استان اردبیل بسیار چشم گیر و فراتر از میانگین رشد کشور بوده است

چشمه نور به کاربردهای پهپاد در اردبیل اشاره کرد و گفت:با توجه به حوزه متنوع کابرد این پهپادها در کشاورزی، کردشگری عمران و تصویربرداری، رشد بیشتری نیز برای استان پیش بینی می شود.
وی در پایان سخنان خود از تمام ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی به ویژه اداره کل امنیتی انتظامی استانداری اردبیل و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه محقق که برای برگزاری این همایش و دوره همکاری و حمایت کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/