پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

اشتباهات برجام، نباید در حوزه اقتصاد تکرار شود

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امروز تمام سنگرهای جنگ در اقتصاد خلاصه می شود، گفت: اگر مسولین اجرایی در این زمینه اشتباه کنند خاکریزهای خط مقدم تسلیم دشمن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، راهب محمدی دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ما به تبیین نتایج برجام پرداخت و گفت: مسولین اجرایی کشور باید از ملت بخاطر عدم توانایی در حل مشکلات اقتصادی اخیر عذر خواهی کرده و با گوش دادن به راهکارهای ارائه شده توسط دانشگاهیان و فرهیختگان کشور در این زمینه و استفاده از مدیران جوان دغدغه مند، هر چه سریع تر به دنبال حل مشکلات اقتصادی بخصوص معیشتی مردم باشند.

وی ضمن یادآوری مسائل و جریانات پیرامون برجام، تصریح کرد: از دولت مردان کشور انتظار می رود اشتباهی که در برجام و مذاکرات انجام دادند را در حوزه اقتصاد تکرار نکنند و با واگذاری کار به کاردان معضلات اقتصادی  کشور را مرتفع کرده و در روند اجرایی بازار تغییرات اساسی انجام دهند تا بیش از این فشار بر ملت وارد نشود

محمدی در ادامه سخنان خود سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت اقتصادی کشور را خاطر نشان کرد و گفت: همه باید سعی کنند تا تهدیدات اقتصادی موجود را به فرصت های بهتر و مناسب ترب برای کشور تبدیل کنند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز تمام سنگرهای جنگ در اقتصاد خلاصه می شود، گفت: اگر مسولین اجرایی در این زمینه اشتباه کنند خاکریز های خط مقدم تسلیم دشمن خواهد شد و در اینصورت نظام و انقلاب به خطر خواهند افتاد که البته تا کنون این هوشیاری و دید وسیع ملت بزرگ ایران بوده است که انقلاب بیش از پیش حفظ شده و به سرعت نیز در حال پیشرفت و ابعاد آن نیز به مناطق مختلف جهان در حال صدور است. لذا دولت نیز باید قدردان چنین ملت شریف و توانمند باشد و اجازه ندهد ملت فشار اقتصادی و روانی را تحمل کنند.

این فعال دانشجویی نظارت بهتر دولت بر بازار و قیمت ها را خواستار شد و گفت: دولت باید بکوشد تا در این جنگ اقتصادی، هرکجا که احساس ضعف احساس کرد و دید که به کشور آسیب وارد می شود هرچه سریعتر نسبت به پوشش ضعف  اقدام به موقع انجام داده و در این مورد نیز با هیچ کسی تعارف و رودر بایستی نداشته باشد.

 وی تلاش های خالصانه و انقلابی جهادگران در اردوهای جهادی را بعنوان الگو برای مدیران کشور برشمرد و گفت: مدیران کشور نیز باید با روحیه جهادی و انقلابی بیشتری وارد میدان عمل شوند و با استفاده از فکرهای خلاق جوانان و تحصیل کردگان کشور، زمینه های پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم را بیش از پیش فراهم کنند.

انتهای پیام/