پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰

بازدید جمعی ازاساتید دانشگاه و فعالان مدنی استان از عرصه های جهادی دانشجویی در منطقه گلمغان اردبیل

جمعی از اساتید دانشگاه های اردبیل و فعالان مدنی استان با حضور در عرصه های جهادی دانشجویی در منطقه محروم گلمغان اردبیل ضمن عرض خسته نباشید به جهادگران دانشجو از نزدیک با مشکلات مردم این منطقه آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جمعی از اساتید دانشگاه های اردبیل و فعالان مدنی استان با حضور در عرصه های جهادی دانشجویی در منطقه محروم گلمغان اردبیل ضمن عرض خسته نباشید به جهادگران دانشجو از نزدیک با مشکلات مردم این منطقه آشنا شدند.

محسن علایی جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور اردبیل در این دیدار سرزده کار جهادگران دانشجو را ستود و گفت: همین که دانشجویان با دستان خالی در این دوره از فصل زندگی خود با حضور در مناطق محروم اقدام به محرومیت زدایی و خدمت به هم نوع خود می کنند  و در این راه نیز از همه داشته های علمی و مهارتی خود استفاده می کنند قابل ستایش و بسیار مهم است.

وی در ادامه سخنان خود کار دانشجویان جهادگرا تداوم راه شهدا عنوان کرد و گفت: اگر همه مردم و مسئولین مثل همین دانشجویان از روحیه جهادی برخوردار بودند می توانستند با فعالیت های انقلابی خود بسیاری از آرمان های محقق نشده انقلاب را محقق سازند.

وحید متقی مسئول گروه جهادی منادیان آبادی دانشگاه آزاد اردبیل نیز ضمن تشکر از حضور اساتید و فعالان مدنی اردبیل در عرصه های جهادی از آنها خواست تا با بررسی ابعاد مختلف محرومیت های این منطقه  و رساندن مشکلات موجود به گوش مسئولان استان گام هی سازنده ای در جهت کاهش آسیب ها و محرومیت های این منطقه از اردبیل بردارند چونکه خدمت به محرومین و محرومیت زدایی از قشر مستضعف جامعه از جمله مهمترین ارمان های انقلاب اسلامی است.

در این بازدید فعالان مدنی اردبیل با حضور در کوچه ها و منازل مردم این منطقه به بررسی ابعاد مختلف محرومیت ها و آسیب شناسی وضعیت موجود پرداختند تا با مطالعه میدانی، راهکار مناسبی جهت ساماندهی مشکلات این منطقه پیداکنند.

انتهای پیام/