پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در محکومیت اقدام تروریستی اهواز

در این بیانیه آمده است: نظام اسلامی نشان داده است که نه ریگی ها و جند الشیطان و نه منافقین توان ایجاد ناامنی را ندارند و بشدت با آنها مقابله خواهد شد.

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، به دنبال  شهادت تعدادی از عزیزان هموطن و سربازان غیور ایران اسلامی در اقدام تروریستی اهواز، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان این اقدام شرورانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:خبر تلخ حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح که منجر به شهادت تعدادی از عزیزان هموطن و سربازان غیور ایران اسلامی شد قلب هم میهنان و همه آزادی خواهان جهان را داغدار کرد.

این توطئه ها مسلماً از سوی دشمنان اسلام است که به سمت کودکان، زنان و مردم بیگناه آتش گشوده و پیوسته دم از حقوق بشر می زنند.

گروهک تروریستی عرب اهوازی عده ای مزدور فاقد پایگاه اجتماعی هستند و نظام اسلامی نشان داده است که نه ریگی ها و جند الشیطان و نه منافقین توان ایجاد ناامنی را ندارند و بشدت با آنها مقابله خواهد شد.

دشمنان بدانند؛ بزودی عربستان بعنوان طراح و حامی اصلی اقدامات تروریستی، پاسخ پرهزینه و عمیق این اقدام را دریافت خواهد کرد. کسی که در کاخ شیشه ای!! نشسته است هرگز به دیگران سنگ!! نمی زند.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در مراسم نمایش شکوه قدرت نیروهای نظامی که در اهواز بوقوع پیوست را به خانواده‌های داغدار شهدا و همچنین مردم شریف استان خوزستان تسلیت گفته و ضمن آرزوی بهبودی برای مجروحین، از درگاه ایزد منان علو درجات و همجواری شهدای این حادثه با شهدای واقعه دشت کربلا را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/