پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
گزارش تصویری

غرفه بسیح دانشجویی استان در نمایشگاه دفاع مقدس

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با غرفه ای تحت عنوان سرنوشت قطار انقلاب در نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل حضور یافته تا ضمن یاداوری سرنوشت برخی انقلابیون، به تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بین مردم بپردازد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، هر سال همزمان با اغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی و فرهنگی به همین مناسبت توسط سپاه حضرت عباس(ع) در اردبیل راه اندازی می شود تا ضمن نکوداشت مقام شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انقلاب نیز انتقال یابد.

سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز طبق رسم هرسال غرفه ای در اختیار کرفت تا توسط جمعی از بسیجیان نخبه و فرهنگی نسل جوان مفاهیم و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را با زبان دانشجو به نسل جدید انتقال دهد.

بنیامین علیمحمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل  و مسئول غرفه سازمان بسیج دانشجویی استان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح اهداف برپایی این غرفه پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با غرفه سرنوشت قطاز انقلاب در نمایشگاه هفته دفاع مقدس ظاهر شد تا ضمن یادآوری سرنوشت برخی انقلابیون به تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بین نسل جوال بپردازد.
وی در ادامه سخنان خود به تشریح مفاهیم غرفه سرنوشت قطار انقلاب پرداخت و گفت:در بدو ورود 6 تابلو هست که با  انقلاب اسلامی شروع  شده و با نشان دادن چهره زشت نفاق، ترور، نفوذ، فتنه ادامه می یابد تا چهره استکبار را بیش از پیش نزد مردم اشفا کند.

علیمحمدی تصریح کرد: این غرفه با تبیین موضوع تمدن نوین اسلامی که محتوای پیچ و خم و شروع انقلاب اسلامی را نشان می دهد  پایان می باید.

وی گفت: در کف غرفه نیز پرچم مجاهدین خلق وجود دارد که روی شیشه شکسته، آن را کار کرده ایم و نشانگر نابودی این قوم ظالم است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل ادامه داد: در سمت راست غرفه توضیحات مربوط به مجاهدین خلق و بخصوص فرقه رجوی نقش بسته که روی آن نیز عکس اعضای منافقین و شهدای ترور قرار گرفته است.

وی افزود: روبروی غرفه نیز پروژکتور نصب شده تا کلیپ ها و عکس توشته های مربوط به پرواز امام و اعضایی که در درون پرواز امام حضور داشتند اشاره می کند که سرانجام و اخر و عاقبتشان در این پیچ و خم و قطار انقلاب چه شده  است.

وی گفت: این افزاد از بنی صدر خائن شروع شده بطوریکه چهره های بزجسته کنونی که از قطار انقلاب پیاده شده اند را در بر می گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل به نقش شهدای آن دوران نیز اشاره کرد و گفت: نفراتی که در این کلیپ ترور شده و به مقام شهادت نائل شده و پشت سر امام و رهبری ایستاده اند همچون شهید مطهری به تصویر کشیده شده است.

وی به مفاهیم سمت چپ غرفه نیز اشاره کرد و گفت: تجزیه طلبی هایی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی در سر داشتند در این نقشه به آن پرداخت شده است. 

وی تصریح کرد: عکس هایی از صفحات اول روزتامه های دوران انقلاب نیز در غرفه نصب شده است.

انتهای پیام/