پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه های بیله سوار + تصاویر

مراسم اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه های شهرستان بیله سوار همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز مراسم اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه های شهرستان بیله سوار با سخنرانی سرهنگ اختری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار و با حضور دانشجویان جهادگر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

اختری در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام در 8 سال مقدس به مقایسه اردوهای جهادی با دفاع مقدس پرداخت و گفت: اردوهای جهادی از بسیج و جانفشانی شهدای دوران دفاع مقدس الهام می گیرند.

وی افزود: با مقایسه ماموریت های این گروه با بسیجیان که در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و حماسه آفریدند، گروه های جهادی هم می توانند در ادامه جانفشانی های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، در جبهه جنگ نرم این عملیات را فرماندهی و هدایت و روحیه جهادی را صادر کنند و در بحث اقتصاد مقاومتی نیز بر تحریم ها غلبه کنند.

فرمانده ناحیه بیله سوار با بیان اینکه باید ریشه‌ها و علل جنگ را اصولی، عمیق و علمی برای دانشجویان تشریح کرد، گفت: در شرایط کنونی که دشمن تلاش می‌کند از هر وسیله‌ای برای زدودن ارزش‌ها استفاده کند، تمسک به فرهنگ والای ایثار و شهادت بسیار اثرگذار خواهد بود و باید با تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و تقویت روحیه نشاط و شادابی و توسعه تفکر بسیجی در جامعه به‌ویژه دانشجویان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس تلاش کرد.

در پایان این مراسم از دانشجویان جهادگر تقدیر شد.

انتهای پیام/