پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲

اجتماع اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)در اردبیل + تصاویر

اجتماع عظیم اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور با نوای کوبنده "هیهات من الذله" در اردبیل نیز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز اجتماع عظیم اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله(ص) با حضور مقامات استانیو نظامی  و سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده‏ ولىّ‏ فقیه در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور با نوای کوبنده "هیهات من الذله" در اردبیل نیز برگزار شد تا بسیجیان این دیار ضمن نشان دادن عظمت و اقتدار خود به جهانیان، با آرمان های انقلاب اسلامی نیز تجدید میثاق کنند.

از ساعات اولیه صبح امروز بسیجیان اقشار مختلف استان اردبیل با حضور در میدان بسیج وارد ورزشگاه جهان پهلوان رضازاده شدند تا خود را برای این اجتماع عظیم آماده کنند.

بسیجیان با سر دادن نوای یا حسین(ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و به اثبات رساندند که با استقامت و پایدار ملی راه و هدف شهدای والامقام را تا ابد ادامه خواهند داد.

ساعت 9 صبح سالن رضازاده اردبیل مملو از دلدادگانی شد که به عشق رهبر انقلاب گردهم آمده‌ بودند تاوحدت و انسجام ملی خود را به جهانیان به خصوص استکبار جهانی نشان داده و در عمل ثابت کنند که  هیچ گاه و در هیچ برهه سخت زمانی، رهبر انقلاب را تنها نگذاشته‌اند و نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/