پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
در جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مطرح شد؛

پیگیری‌مطالبات مردم‌،از رسالت‌های بسیج دانشجویی‌است

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گفت: پی گیری مطالبات مردمی از مسئولان، از جمله رسالت های دانشجویی است که در قالب شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با حضور مسئولین دفاتر بسیج دانشجویی در شهرستان ها و بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد.

صابری مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در ابتدای این نشست به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی در شش ماه نخست سال جاری پرداخت و گفت: این شورا با حضور به موقع در صحنه های انقلاب توانست در مورد چالش های کشور نقش بصیرت افزایی ایفا کند.

وی به نقش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در مسائل استانی نیز اشاره کرد و گفت: پی گیری مطالبات مردمی از مسئولان استانی نیز از جمله رسالت های دانشجویی است که در قالب شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در حال انجام است.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود به برنامه های پیش روی این شورا اشاره کرد و گفت: شفاف سازی FATF در اذهان عمومی, فعال سازی تریبون های دانشجویی در نماز جمعه، صدور بیانیه ها و اعلام مواضع بسیج دانشجویی در صحنه های انقلاب، راه اندازی برنامه ها و نشست های استکبار ستیزی در دانشگاه ها و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب از جمله برنامه های این شورا در آینده پیش رو است.

وی به جنگ اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی بعنوان بدنه فعال جامعه  و بازوی پرتوان نظام در صحنه های انقلاب نیز دوشادوش مردم در جنگ اقتصادی حضوور داشته در کنار بسترسازی فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی به جنگ محتکران و سودجویان خواهد رفت.

انتهای پیام/