پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶

نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به مجمع نمایندگان استان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق به دنبال تصویب لایحه FATF در مجلس، نامه ای سرگشاده به نمایندگان استان در این خصوص ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با ارسال نامه ای سرگشاده در خصوص  FATF به مجمع نمایندگان  استان در مجلس، از تمامی مسئولین خواست تا با حضور جدی در دانشگاه‌ها و گفت‌وگو با دانشجویان به بررسی دقیق و تخصصی تر لوایحی همچون FATF در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازند تا در مقام مسئولیت، بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

متن کامل نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به مجمع نمایندگان استان در مجلس:

 

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به هجمه سراسری دشمنان این مرز و بوم از هر سو که کمر همت به از بین بردن آن بسته اند، با خبر شدیم که نمایندگان مجلس لوایحی را در مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که دشمن را بیش از پیش به پیشبرد اهداف خود امیدوار می کند و این زمانی صورت گرفت که عده ای چندی پیش، ترکمانچای هسته‌ای را بر کشور تحمیل کردند که با بد عهدی های پی در پی نیز مواجه شد به طوریکه نزدیک بود جام زهر دیگری برای این ملت تحمیل شود.
حال که دشمن تمام قوای خود را به کار گرفته تا مردم انقلابی و همیشه در صحنه را به زانو در آورد و در این راه از هیچ خدعه و حیله و ضربه ای فرو گذار نکرده است و هنوز مردم عزیز ما، داغدار و عزادار پاره های تن خود در حادثه ی تروریستی اهواز که نتیجه ی پیروزی های پی در پی محور مقاومت و شکست حکام مرتجع سعودی و امریکایی و اسرائیلی است، هستند.

پرسشی که ذهن همگان را به خود درگیر کرده این است که آیا بی تدبیری نسبت به اوضاع اقتصادی کشور در سطوح تصمیم گیری و اجرایی با تصویب لوایحی از این دست، حل می شود؟؟؟

اینان درصدد هستند تا بار دیگر استقلال کشور را به مسلخ بکشانند و با تصویب FATF جزئی‌ترین مسائل اقتصادی کشور را برای تحریم کنندگان همیشگی ملت ایران، کاملا اشکار کنند و بار دیگر آنچه بر سر دانشمندان هسته ای نظیر شهریاری، علیمحمدی، احمدی روشن با پذیرش تعریف تروریسم توسط غرب، نهاد‌های امنیتی داخلی، ، سربازان جبهه مقاومت را مورد تحریم قرار دهند .

کدام عقل سلیمی این را می‌پذیرد که نمایندگان ملت، سربازان و قهرمانان ملی را که به عنوان حافظان امنیت و آرامش در کشور هستند به جای آنکه مدال افتخار بر گردنشان بیاویزند، مورد تحریم قرار دهند؟ سوال جدی این است که مواجه‌ی نمایندگان استان با این طرح استعماری چیست؟! 

با توجه به هجمه‌ی همه جانبه دشمن و اعمال تحریم‌های شدید اقتصادی توسط اتاق جنگ تشکیل شده علیه ایران یعنی وزارت خزانه داری آمریکا، در صورت تأیید نهایی  FATF (گروه ویژه اقدام مالی) تمام اطلاعات نظام مالی ایران، سوابق معاملات بانک های ایرانی و سیاست های بانکی و پولی، همه در اختیار این گروه قرار می گیرد و جمهوری اسلامی ایران هرگز عزت و اقتدار  و قدرت منطقه ای بی بدیل خود را با چنین قراردادهای ننگ آمیزی که یاداور خیانت سلسله پهلوی در تاراج سرمایه های مادی و معنوی کشور بود معاوضه نخواهد کرد.

تصویب FATF یعنی دشمن پاشنه آشیل‌های اقتصادی را راحت‌تر شناسایی کرده و قصد دارد از آن برای فشار اقتصادی بیشتر علیه ملت شریف ایران استفاده کند

در پایان این نامه سرگشاده آمده است: دانشجویان موذنین جامعه هستند و این قشر فرهیخته و علمی هیچ گاه بر سر منافع ملی کشور معامله نخواهند کرد و همواره به روشنگری خود ادامه خواهند داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از تمامی مسئولین خواست تا با حضور جدی در دانشگاه‌ها و گفت‌وگو با دانشجویان به بررسی دقیق و تخصصی تر لوایحی همچون FATF در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازند تا در مقام مسئولیت، بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

 

رونوشت: به هریک از نمایندگان استان اردبیل:

* آقایان محمد فیضی زنگیر، رضا کریمی، صدیف بدری نمایندگان شهرستان اردبیل

* آقای ولی ملکی نماینده شهرستان مشگین شهر

* آقای میر حمایت میرزاده نماینده شهرستان گرمی

* آقای شکور پور حسین نماینده شهرستان بیله سوار و پارس آباد

* آقای بشیر خالقی نماینده شهرستان های خلخال و کوثر

انتهای پیام/