پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
مسئول علمی بسیج دانشجویی استان خبرداد؛

پانزدهمین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی برگزار می شود

مسئول علمی بسیج دانشجویی استان از برگزاری پانزدهمین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی استان خبرداد و گفت: این جشنواره در آذرماه سالجاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، رضا ندایی مسئول علمی سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری پانزدهمین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی  استان خبرداد و گفت: این جشنواره در آذرماه سالجاری برگزار می شود.

ندایی در گفتگو با خبرنگار ما به اهمیت ترویج علم  و دانش در بین نسل جوان اشاره کرد و گفت:  رسیدن به استقلال علمی از آرمانهای انقلاب اسلامی و مجموعه بسیج است.

وی یکی از مهم ترین برنامه های بسیج دانشجویی را ایجاد روحیه جهاد علمی در بین دانشجویان بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی با برگزاری این جشنواره در صدد است علاوه بر شناسایی استعداد های دانشجویان بسیجی و معرفی آنها به ارگانها و نهادهای دولتی و خصوصی زمینه استفاده از بنیه فکری این دسته از جوانان فرهیخته و مخلص را برای پیشرفت و آبادای کشور و استان فراهم کند.

مسئول علمی بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به بخش های مختلف جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثارگر استان اشاه کرد و گفت: پانزدهمین جشنواره نیز همانند سال های گذشته نیز در دو بخش فعالیت های تشکلی و گروهی و بخش انفرادی برگزار می شود.

ندایی به تشریح بخش های مختلف این جشنواره پرداخت و گفت: آگاه سازی مردم و مطالبه گری از مسئولین، تشکیل هسته های علمی مطالبه گری، بازدیدهای تخصصی علمی، تولید نشریه های تخصصی علمی، برگزاری همایش، کارگاه، مناظره،سخنرانی در کنار حل مشکلات دانشگاهی و استانی، صدور نامه ها و بیانیه های مطالبه گری، کرسی های آزاد اندیشی و تولید محتوا از بندهای بخش گروهی و تشکلی این جشنواره هستند.

وی به بخش انفرادی پانزدهمین جشنواره فعایت های برتر علمی نیز اشاره کرد و گفت: ممتازین تحصیلی،پژوهشگران برتر، مقاله، پایان نامه، اختراع و نوآوری، تالیف کتاب، ایده ها و طرح های تحقیقاتی نیز از جمله بندهای بخش انفرادی این جشنواره هستند.

مسئول علمی بسیج دانشویی استان در پایان سخنان خود ضمن دعوت از همه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان جهت شرکت در این جشنواره گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه به نشانی دبیرخانه واقع در ناحیه بسیج دانشجویی استان ارسال کنند.

دانلود پوستر پانزدهمین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی

انتهای پیام/