پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس پرستار در اردبیل برگزار می شود

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس پرستار روز پنج شنبه نوزدهم مهر ماه در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ناصر مظفری دبیر اجرایی اولین جشنواره ملی عکس پرستار در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس پرستار در روز پنج شنبه نوزدهم مهر ماه خبرداد و گفت: این جشنواره  ساعت 15 عصر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به جزئیات این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: در  این مراسم که با حضور مسئولین کشوری و استانی همراه است جوایز برگزیدگان اولین جشنواره ملی عکس پرستار اهدا خواهد شد.  حدود ۱۰۰۰ عکس از سراسر ایران توسط علاقه مندان به دبیرخانه ارسال و ۷۷۳ اثر در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با موبایل به فرآیند داوری وارد شد. حدود ۸۱ اثر نیز برای نمایش در نمایشگاه‌های کشور انتخاب شد و در نهایت سه نفر در بخش حرفه‌ای و سه نفر در بخش موبایل حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی هدف از این جشنواره را  تجلیل از مقام پرستار و آشنا کردن مردم جامعه با وجوه هنرمندانه پرستار و پرستاری با استفاده از زبان هنر عنوان کرد و گفت:ردن زمینه ورود اهل هنر و هنرمندان به حوزه پرستاری برای ارایه ماهیت پرستاری به شکلی هنرمندانه است.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری اردبیل همچنین اظهار داشت: این جشنواره ملی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد کشور در سال ۹۶ برای نخستین بار در ایران به همت و میزبانی هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اردبیل اجرایی شده و با حمایت سازمان نظام پرستاری کشور، معاونت پرستاری وزارت بهداشت، صندوق پرستاری امام جواد، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده پرستاری و مامایی اردبیل، شهرداری و استانداری اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/