پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲

تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی اردبیل در چهل سالگی انقلاب+تصاویر

تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی اردبیل در چهل سالگی انقلاب تحت عنوان همایش من انقلابی ام با حضور بیش از 600 دانشجوی بسیجی از دانشگاه های اردبیل در مهدیه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی اردبیل در چهل سالگی انقلاب تحت عنوان همایش من انقلابی ام با حضور بیش از 600 دانشجوی بسیجی از دانشگاه های اردبیل در مهدیه این شهر برگزار شد.

 پرویز پرزور ظهر امروز در مراسم تجمع دانشجویان بسیجی در مهدیه اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که دانشجویان ما محقق هستند به همین دلیل از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌های بسیجیان در برنامه‌های پژوهشی استفاده خواهد شد و به دنبال پژوهش محوری فعالیت‌ها هستیم.

وی بیان کرد: دانشجویان و جوانان ما برخورداری از هوش هیجانی می‌توانند در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور تاثیرگذار باشند و با این شعار که من انقلابی هستم مشکلات جامعه را برطرف کنند که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی است و بی‌شک دانشجویان با داشتن روحیه انقلابی و احساس مسئولیت اجتماعی در حل مشکلات جامعه گام برمی‌دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به دست بسیجیان در بین عموم مردم ترویج یابد چرا که برگ برنده انقلاب اسلامی دستاوردهایی است که در طول دوران دفاع مقدس و با دلاوری‌های رزمندگان اسلام به دست آمده و نباید به هیچ وجه این مهم را کمرنگ شمرد کوتاهی کرد.

پرزور اظهار کرد: بسیج دانشجویی نوک پیکان تحقق آرمان‌های اسلامی است و در عصر کنونی این قشر مردمی با چنان ابهت و مردانگی وارد عرصه شده که دست دشمنان برای پیاده‌سازی نقشه‌های شومشان کوتاه شده است و ما به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنیم و برای توسعه برنامه‌های علمی و پژوهشی نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم هدف اصلی یک بسیجی است و در این زمینه از ظرفیت بسیجیان برای برگزاری اردوهای جهادی و شرکت در این برنامه‌ها استفاده می‌شود که این برنامه‌ها از این پس نیز با جدیت ادامه خواهد داشت و تمام تلاش و سعی ما بر این است که بتوانیم بسیج دانشجویی را به یک الگوی شاخص در جامعه به همگان معرفی کنیم.

سخنرانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، پخش نماهنگ و کارگاه های تبدیل عضو عادی به فعال از جمله برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/ش