پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱

همایش«تولد یک انقلاب» در پردیس بنت الهدی صدر اردبیل

همایش«تولد یک انقلاب»توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در سالن کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگاز ابصارخبر، پیش از ظهر امروز همایش«تولد یک انقلاب» توسط بسیج دانشجویی پردیس به مناسبت دهه مبارکه فجر روز دوشنبه 15بهمن ماه با حضور رضا عبدی سرپرست مدیریت امور پردیس های استان اردبیل، حجت الاسلام زمانی سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل،  زیبا قاسم زاده سرپرست پردیس بنت الهدی صدر و جمعی از کارکنان و دانشجو معلمان در سالن کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اردبیل برگزار شد.

سرپرست پردیس بنت الهدی صدر در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف پرداخت و با تأکید بر نقش زنان در پیروزی انقلاب به تبیین ماهیت حضور آنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پرداخت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این روزها یادآور رشادت های انسانهای بزرگی است که پیروزی انقلاب ثمره از جان گذشتگی و خونفشانی های آنان است، تصریح کرد: امنیت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، و امروز بعد از گذشت 40 سال همه جهانیان از برکات بیشمار انقلاب سخن می گویند.

حجت الاسلام سلامت نیز در این مراسم گفت: نگاه ما به انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک ودیعه الهی است که به مردم ما ارزانی شده و باید از آن پاسداری و حراست کرد.

وی  افزود: جایگاه معلمی جایگاه خطیر و مهمی است که خداوند به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این نعمت را ارزانی داشته است،و از دانشجویان خواست در حفظ این ودیعه الهی کوشا باشند.

تقدیر از دانشجومعلمان فعال در حوزه های فرهنگی و دانشجویی، قرائت دلنوشته، پخش کلیپ از دیگر بخش های این برنامه بود.