پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸

معاونین جدید فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شدند

با صدور احکام جداگانه توسط رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر عباس فنی اصل به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر معرفت سیاه کوهیان به عنوان معاون دانشجویی این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ابصار خبر، با صدور احکام جداگانه توسط رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر عباس فنی اصل به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر معرفت سیاه کوهیان به عنوان معاون دانشجویی این دانشگاه منصوب شدند.
دکتر عزیز حبیبی در مراسم معارفه معاونان جدید فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حوزه فرهنگی و دانشجویی از حوزه های گسترده، حساس و اثرگذار در توسعه حوزه های مختلف دانشگاه ها است، گفت: خوشبختانه در چارت سازمانی دانشگاه پنج معاونت برای دانشگاه پیش بینی شده است که در سال های گذشته با صلاحدید مسئولان وقت، دو معاون فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی با هم ادغام شده اند ولی اکنون با توجه به تجریه یک سال گذشته، تصمیم به تفکیک این دو معاونت گرفته شد.
وی فرهنگ را زیربنای توسعه در همه حوزه ها عنوان کرد و افزود: دکتر عباس فنی اصل فردی توانمند در ابعاد مختلف است و امیدواریم از این پس، این دو معاونت با قدرتی بیشتر از سال های گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و کارهای ارزنده ای نسبت به سال های گذشته انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه تدبیر ریاست دانشگاه در تفکیک دو معاون فرهنگی و دانشجویی به لحاظ گستردگی این دو حوزه کاری بسیار ارزشمند است، گفت: به فضل الهی تعامل و همکاری میان کانون ها، تشکل ها و انجمن ها با همدیگر و مجموعه مدیریتی دانشگاه و نهاد رهبری بسیار مناسب است ولی نیازمند افزایش این تعامل و همکاری نیز هستیم؛ چراکه هدف همه ما رشد و تعالی دانشگاه و دانشگاهیان است.
مهندس علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه با این انتصاب شاهد گام های اثرگذار در مجموعه دانشگاه و به ویژه حوزه فرهنگی باشیم، گفت: امید می رود فرهنگ غنی اسلامی و دینی که همانا منشا آن در فرمایشات مقام معظم رهبری است، سرلوحه کارهایمان در دانشگاه باشد.
دکتر اسماعیل گلی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی نیز عملی شدن پیشنهاد تفکیک حوزه های فرهنگی و دانشجویی توسط ریاست دانشگاه را نشان از دغدغه ریاست دانشگاه به مساله فرهنگ دانست.
گفتنی است پیش از این دکتر معرفت سیاه کوهیان به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر عباس فنی اصل به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس دانشگاه مشغول به خدمت بودند که با این انتصاب، معاونت فرهنگی و دانشجویی به دو معاونت فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی تفکیک شد.

انتهای پیام/ج