پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶

جلسه شورای استانی دفاتر نهاد رهبری در اردبیل +تصویر

نخستین جلسه شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با مسئولین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های اردبیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، نخستین جلسه شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در سال جدید با حضور مسئولین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های اردبیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در ابتدای این نشست  ضمن بیان نکات اخلاقی، مسئولین و کارکنان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر سفارش کرد و گفت: انسان هر کاری که انجام می دهد فقط باید به خاطر کسب رضای الهی باشد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح مسائل روز پرداخت و گفت: اعلام رییس جمهور امریکا و مشاورانش جهت مذاکره بدون پیش شرط نشان از درماندگی امریکا است. وی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبری فرنودند نه مذاکره خواهیم کرد و نه جنگی در خواهد گرفت. حسنی به هزینه های مقاومت اشاره کرد و گفت: هزینه مقاومت به مراتب بسیار کمتر از سازش است.

حجت الاسلام تجلایی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اردبیل به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: توجه به جوانان بطن اصلی بیانیه است و ما به عنوان مرکز علمی که با جوانان سر و کار داریم وظیفه به مراتب سنگین تری در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم داریم.

در ادامه این نشست مسوولین دفاتر به تبادل اندیشه پرداختند.

انتهای پیام/ج