پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱

تشییع پیکر محمد باقر منصوری در اردبیل + تصاویر

پیکر مرحوم حاج محمد باقر منصوری مداح مشهور اردبیلی امروز با حضور حسینیان اردبیل از مقابل مصلی به سمت آرامستان بهشت فاطمه(س) تشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز مراسم تشییع و تدفین پیکر محمدباقر منصوری مداح اهل بیت(ع) با حضور پرشور حسینیان دارالارشاد تشییع و در آرامستان بهشت فاطمه(س) اردبیل به خاک سپرده شد.

 محمد باقر منصوری اردبیلی مداح نام آشنای اردبیلی که جهت عزاداری به مناسبت شهادت امام جواد(ع) عازم ارومیه شده بود، به علت وخامت حال توسط اورژانس به بیمارستان سیدالشهدا (ع) ارومیه منتقل شد که متاسفانه علی رغم تلاش پزشکان، وی دار فانی را وداع گفت.

محمد محمّدباقر منصوری یكی از مداحان با استعداد و توانای استان اردبیل و منطقه ي آذربايجان در 27 شهریور، سال 1362 در خانواده ای مذهبی که در محله امام جعفر صادق (ع) اردبیل سکونت داشتند بدنیا آمد.

وی از سن 8 سالگی به تشویق مادرش شروع به مداحی کرده است. به طوری از دوران نوجوانی در محافل مختلف عزاداری و مناسبت های مذهبی ، آوازه ی استعداد و صدای خوش او در اردبیل و استان های شمالغرب كشور پیچید.

دوران اوج حاج محمد باقر منصوری، دوران جوانی و نوجوانی وی بود كه با صداي لطيف و روح نواز خود ، مردم حسيني و مومن را به شوق و ذوق معنوي مي آورد.

وی از جمله افرادی است كه صدایش با مفهوم شهید و شهادت و ایثار گره خورده و عجین شده است و به خاطر قطعه های بسیار جذابی و معنوي كه برای شهدا می خواند، مورد توجه مردم شهید پرور استان اردبیل و همچنین سراسر كشور قرار گرفت. 

انتهای پیام/ج
#محمد_باقر_منصوری