پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل:

گفتمان سازی مبارزه با فساد و تشکیل کمیته صلح و سازش از اهداف سازمان بسیج حقوقدانان است.

مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل از اعزام حقوقدانان اردبیلی به هفتمین اجلاسیه نخبگان حقوقی و قضایی کشور در مشهد مقدس خبرداد و گفت:گفتمان سازی در خصوص مبارزه با فساد، تشکیل کمیته صلح و سازش ازاهداف سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل است.

به گزارش ابصارخبر، رضا ندایی مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل از اعزام حقوقدانان اردبیلی به هفتمین اجلاسیه نخبگان حقوقی و قضایی کشور در مشهد مقدس خبرداد و گفت: این اجلاسیه با عنوان جهاد حقوقی، عدالت خواهی در اقتصاد برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شعار ما می‌توانیم در بیانیه گام دوم انقلاب تبلور یافته است و این تبلور چهل سال است که در انقلاب اسلامی در حال شکوفایی است و در دهه پنجم انقلاب امید به آینده در همه عرصه‌ها زمینه سازی پیشرفت کشور در کلام رهبری را بیشتر روشن می‌کند.

وی افزود: امروز نظام تربیتی مورد نظر در زنجیره پنج گانه تمدن نوین اسلامی از مرحله دانشگاه‌ها با نقش آفرینی حقوقدانان و عدالت خواهی مبارزه با فساد و بایسته‌های حکومتی و جهادی می‌تواند به تحول ملموس ایران در عرصه داخلی و خارجی ایران بیانجامد.

ندایی با بیان اینکه طرح شبکه‌سازی راهی برای اهداف بلند نظام انقلاب با توجه به منظومه فکری امام (ره) است، اظهار کرد: در این بستر کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش قانون‌مداری را شاهد خواهیم بود.

وی به برنامه بسیج حقوقدانان استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت:گسترش فعالیت های علمی و تخصصی وآسیب شناسی حقوقی وبرگزاری کارگاه های توانمندسازی باموضوعات مختلف ودانش افزایی ، توسعه منابع انسانی و تحقق اهداف اسناد بالا دستی ودراولویت قراردادن سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری از جمله برنامه های پیشروی سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل می باشد.