پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
در نشست تشکیلاتی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اردبیل مطرح شد؛

تربیت نیروی تراز انقلابی اسلامی،اولویت دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان است

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اردبیل با بیان اینکه تربیت نیروی تراز انقلابی اسلامی،اولویت دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان است، گفت: منظور از تربیت نیروی تراز انقلابی، تربیت نیروهایی متخصص و متعهد در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و دانشگاهی است.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز نشست تشکیلاتی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور دبیران دفاتر دانشگاه محقق اردبیلی و علوم پزشکی اردبیل به میزبانی دفتر جامعه اسلامی محقق اردبیلی برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جاد، به نحوه شکل گیری جامعه اسلامی اشاره و به تشریح نقطه افتراق و اشتراک آن  با دیگر تشکل‌های دانشجویی پرداخت.

 زادمهر، پس از پاسخ‌گویی به سوالات هر یک از اعضا و بیان سیاست اتخاذی و راهبرد اتحادیه در رابطه با رشد و پرورش دفاتر، کارایجابی، تربیت افراد کیفی و ارتباط با روحانیت را از جمله مطالبات رهبری از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان برشمرد و آن‌ها را سه شاخصه مهم در روند اهداف و فعالیت‌های دانشجویی عنوان کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود تربیت نیروی تراز انقلابی اسلامی را اولویت هر دفتر جامعه اسلامی خواند و گفت: تربیت نیروی تراز انقلابی، الزاما پرورش یک نیروی سیاسی ماهر در بدنه نظام نیست،

وی افزود: منظور از تربیت نیروی تراز انقلابی، تربیت نیروهایی متخصص و متعهد در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و دانشگاهی است.

در این نشست هر یک از اعضای شورای مرکزی محقق و علوم پزشکی سوالات و نظرات خود را در خصوص چگونگی جذب افراد اعم از ورودی‌های جدید و قشر خاکستری و نیز فعالیت‌های سالانه مطرح کردند.

انتهای پیام/ج