پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان

فرهنگ مهدویت در اردبیل تقویت شود

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل با بیان اینکه فرهنگ مهدویت باید در اردبیل تقویت شود، گفت: برنامه های نخبگان فرهنگی باید قویتر پیگیری و اجرا شود تا این ظلمات به روشنایی تبدیل شوند.

به گزارش ابصارخبر، بعد از ظهر امروز جلسه بنیاد حضرت مهدی(عج) اردبیل به همراه شورای مرکزی کانون مهدویت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با حضور حجت الاسلام عبداله حسنی برگزار شد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از زحمات انجام گرفته در حوزه مهدویت استان اردبیل و سطح دانشگاه ها، گفت: متاسفانه مهدویت در استان اردبیل مغفول مانده است.

وی افزود: در قلب انسان ها نور ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) انباشته است، منتها برنامه های نخبگان فرهنگی باید قویتر پیگیری و اجرا شود تا این ظلمات را به روشنایی مبدل گرداند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود به وحدت و همکاری همه جانبه دانشگاه با بنیاد حضرت مهدی(عج) استان تاکید کرد و گفت: طیف جوانان را باید جذب نمود تا الگوی مناسبی برای زندگی خود انتخاب کرده و هدف تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام قرار نگیرند.

گفتنی است در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین نجفی نژاد مسئول بنیاد حضرت مهدی (عج) و سرکار خانم آزاد دبیر سابق کانون مهدویت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداختند.

انتهای پیام/ج