پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
در نامه سرگشاده جبهه جوانان انقلاب اسلامی اردبیل به مسئولان استان مطرح شد؛

دعوت از دو سردار ملی به اردبیل، مطالبه امروز مردم است

جبهه جوانان انقلاب اسلامی اردبیل با ارسال نامه ای سرگشاده به مسئولان استانی، خواستار دعوت دو سردار ملی به اردبیل شده و اعلام داشتند،تجلیل از فرماندهان جبهه مقاومت و اعلام بیعت با آرمان های سپهبد شهید قاسم سلیمانی از جمله مطالبات امروز مردم اردبیل است.

به گزارش ابصارخبر، صبح امروز جبهه جوانان انقلاب اسلامی اردبیل با ارسال نامه ای سرگشاده به مسئولان استانی،از جمله آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) خواستار دعوت دو سردار ملی، اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس و امیر علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اردبیل شده و اعلام داشتند، تجلیل از فرماندهان جبهه مقاومت و اعلام بیعت با آرمان های سپهبد شهید قاسم سلیمانی از جمله مطالبات امروز مردم اردبیل است که امیداریم با درایت مسئولان استان این خواسته مردمی در بهمن ماه محقق شود. 

متن نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

محضر پر خیر و برکت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل حضرت آیت الله دکتر سید حسن عاملی  و فرماندهی معظم سپاه حضرت عباس استان سردار سر افراز جلیل بابازاده

 امروز خون شهیدان تضمین کننده و صادرکننده ی آرمان های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل حضرت روح الله و تفصیل دهنده ی  منویات راهبردی امام عزیزمان حضرت آیت ا... خامنه ای است.

خوشا به حال آنان که همچون سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شهد شیرین شهادت و زیارت ارباب شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را چشیدند و لبیک گوی حقیقی امام حاضر و ناظر بقیه الله الاعظم (عج) شدند و بدا به حال ما که حسرت و اندوه  تصویر این روز های قلب ماست!

 بزرگان معظم آنچه غبطه برانگیز است آن است که امثال سلیمانی ها درپیش مردان ورای ایران زمین خاطرات بسیاری را رقم زده اند و حال آنکه ما جوانان این مرز و بوم فقط با خاطرات آنان خود را تسکین می دهیم و دریغ از لحظه ای هم صحبتی و هم نشینی؛ 

ما نسلی هستیم که از ۸ سال دفاع مقدس صفحات خاطرات را ورق می زنیم و اکنون نیز از حماسه ی مردان مرد  این سرزمین نیز هکذا.

برجوانان این این دیار منت نهید و همچون همیشه سایه مهر پدرانه خود را درغ نفرمایید و در لبیک به کلام حضرت آقا مبنی بر زنده نگه داشتن یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت عزمی جدی نموده و با دعوت مسرانه از دو سردار ملی عزیزمان، سردار حاجی زاده که در هم شکننده ی هیمنه ی شیطان اکبر به فرمان ولی امر بود و همچنین سردار حاج اسماعیل قاآنی که اکنون علم مقاومت در منطقه انقلاب اسلامی و جهاد بدون مرز بر دوش ایشان است جوانان این خطه را همنشین عشق حقیقی و سر شار از لحظات پر معرفت قلوب مردان الهی نمایید که قطعا سلیمانی های آینده خواهند بود و بار مقاومت را مردانه بدوش خواهند کشید .

   ای شهیدان شما را شاهد میگیریم که این روح های گره خورده بر اخلاص حاج قاسم وتشنه ی حضور در عرصه های جهاد و مقاومت فقط به عشق  دیدار شما در محضر ابا عبدا... و لبخند رضایت امام خامنه ای  می تپید.

انتهای پیام/ج