پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد؛

«پویش سفیر سلامت» در اردبیل راه اندازی شد

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل از راه اندازی قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در دفاتر بسیج دانشجویی استان خبرداد و گفت: پویش#سفیر_سلامت به منظور پیشگیری از کرونا در اردبیل راه اندازی می شود.

امیر مهدی ایقانی مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر از راه اندازی قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در دفاتر بسیج دانشجویی استان خبرداد و گفت: این قرارگاه با هدف فعالیت گروه های جهادی دانشگاه های استان در زمینه های آگاهسازی و تولید محتوا، مطالبه گری، عملیات میدانی و ارتباطات در دفاتر بسیج دانشجویی استان اردبیل راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این قرارگاه نسبت به تولید مواد شوینده و بهداشتی تصمیم گیری شده است، گفت: مواد تولید شده در حاشیه شهر و محلات کم برخوردار اردبیل توزیع خواهد شد.

ایقانی با تاکید بر آگاهسازی در خصوص کرونا ویروس و لزوم برقراری آرامش روانی در جامعه گفت: ورود دانشجویان جهادگر در این زمینه، در واقع نوعی مبارزه درمیدان جنگ و تمرین ایثار و فداکاری در شرایط حاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فعالیت های جهادی انجام گرفته در حوزه پیشگری و آگاهسازی کرونا ویروس در دانشگاه های اردبیل پرداخت و گفت: طراحی پوستر و بنر برای بیلبورد های شهری، طراحی و توزیع بروشور، تولید و انتشار موشن گرافی های آگاهسازی در فضای مجازی از جمله اقدامات گروه های جهادی بسیج دانشجویی در مقابله با کرونا ویروس در اردبیل است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به تشریح اقدامات میدانی گروه های جهادی نیز پرداخت و گفت: تولید ضدعفونی کننده، دوخت ماسک، خدمات درمانی تخصصی و پخش پک های بهداشتی از جمله اقدامات میدانی گروه های جهادی در مقابله  و پیشگیری از کرونا ویروس در اردبیل است.

وی به تشریح اقدامات نظارتی و مطالبه گری گروه های جهادی از مسئولین نیز پرداخت و گفت: نظارت بر عملکرد سایر دستگاه ها در رعایت توصیه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، نظارت بر عدالت توزیع اقلام بهداشتی و قیمت مصرف کننده نیز از جمله این اقدامات است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود ضمن دعوت عموم مردم به حفظ آرامش گفت: کرونا ویروس طبق اظهارات کارشناسان و متخصصان یک نوع سرماخوردگی است که با رعایت نکات بهداشتی و درمانی به سادگی قابل پیشگیری و کنترل است.

انتهای پیام/ج