پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶

گروه های جهادی با اهدای خون خود، به یاری نیازمندان شتافتند+عکس

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل به همراه جمعی از گروه های جهادی بسیج دانشجویی اردبیل با حضور در مرکز انتقال خون اردبیل با اهداس خون، خون به یاری نیازمندان به خون در روزهای سخت شیوع کروناویروس در اردبیل شتافتند.

علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، به رسالت های گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: رسیدگی به نیازمندان در همه ابعاد از وظایف گروه های جهادی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در در دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط با نثار خون خود کشور را نجات دادند، گفت: جهادگران امروز وارثان شهدایی هستند که با فراگیری درس ایثار و شهادت در مکتب عاشورا در چنین روزهایی که ویروس کرونا با هجوم به اقصی نقاط کشور مانع خدمت رسانی سابق به نیازمندان شده است، با حضور داوطلبانه خود و اهدای خون، نیازهای بیماران را تامین می کنند.

دژکام مسئول مرکز انتقال خون استان اردبیل نیز به لزوم اهدای خون اشاره کرد و گفت: اهدای خون علاوه بر تامین نیاز بیماران، خاص، سیستم امینی بدن را نیز تقویت کرده و اهداکنندگان را برابر بیماری ها مصون می کند.

وی استریلیزه کردن محیط مرکز انتقال خون اشاره کرد و گفت: این مرکز به لحاظ حساسی بالای خود همه روزه در چند نوبت ضد عفونی و استریلیزه می شود بنابراین اهداکنندگان خون از ایت بایت نگرانی نداشته باشند.

جهادگران گروه های جهادی بسیج دانشجویی و شهید سقایی محمود آباد نمین به همراه علی پیرجاهد مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل با حضور در مرکز انتقال خود اردبیل با اهدای خون خود به یاری نیازمندان شتافتند.

انتهای پیام/ج