پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ؛

میز خدمت الکترونیک در اداره کل میراث فرهنگی اردبیل راه اندازی شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میز خدمت الکترونیک در ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سطح استان اردبیل راه‌اندازی شد.

 نادر فلاحی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میز خدمت الکترونیک در ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سطح استان اردبیل راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند تمامی کارهای خود را از طریق میز خدمت الکترونیک انجام دهند افزود‌: مردم در این شرایط بحرانی باید از حضور مستقیم پرهیز کنند و می‌توانند تمامی کارهای خود را از طریق میز خدمت الکترونیک انجام دهند.
 
فلاحی تصریح کرد: صدور مجوز دفاتر خدماتی مسافرتی، صدور موافقت اصولی، صدور مجوزهای سه گانه صنایع دستی و مجوزهای مرتبط با بهره برداری از اماکن گردشگری از این طریق انجام می‌گیرد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در ادامه بیان کرد: ما در سال ۹۹ در سطح استان اردبیل  پروژه خاصی در حوزه گردشگری آغاز نخواهیم کرد و یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های ما اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های در دست احداث خواهد بود.
 
وی افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص بیماری ویروسی کرونا با دستور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی تمامی پروانه‌های مرتبط با حوزه گردشگری تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید شده است.

انتهای پیام/ج