پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی استانداری اردبیل خبرداد؛

راه اندازی کمیته خدمات داوطلبانه پیشگیرانه از کرونا در اردبیل

باقلاچی معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی استانداری اردبیل از راه اندازی کمیته خدمات داوطلبانه پیشگیرانه از کرونا در اردبیل خبرداد و گفت: این کمیته با هدف انسجام بخشی به فعالیت های تشکل های مردم نهاد در رابطه با بحران کرونا در اردبیل راه اندازی شد.

رضوان باقلاچی معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از راه اندازی کمیته خدمات داوطلبانه پیشگیرانه از کرونا ویروس در اردبیل خبرداد و گفت: این کمیته با هدف انسجام بخشی به فعالیت های تشکل های مردم نهاد در رابطه با بحران کرونا در اردبیل راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در اولین روز اعلام فراخوان این کمیته، 386 جوان، داوطلب خدمت به مردم شدند، گفت: این تشکل ها بر حسب کار تخصصی خود وارد مشارکت های اجتماعی در بحث پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در اردبیل شدند.

باقلاچی در ادامه سخنان خود به تشریح فعالیت های این کمیته مردمی پرداخت و گفت: تهیه و تولید بسته های بهداشتی، توزیع مواد ضدعفونی بین مردم، پاکسازی و ضد عفونی معابر، گذرگاه ها، ادارات، عابربانک ها، رسیدگی به مطالبات مردم از مسئولان از جمله فعالیت های این کمیته است.

معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی استانداری اردبیل از فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز خبرداد و گفت: با توجه به وضعیت بوجود آمده و تشویق مردم جهت حضور در خانه، کارگروه رسانه با هدف تولید و انتشار وسیع محتواهای اموزشی در شبکه های اجتماعی ایجاد شد تا ضمن ارائه محتواهای آموزشی و آگاهسازی های لازم، آنها را در جریان آخرین وضعیت کرونا در اردبیل قرار داده و با ارتباط مستقیم، پیگیر مطالبات مردم از مسئولین نیز شوند.

وی خاطرنشان نشان کرد: کمیته خدمات داوطلبانه پیشگیرانه از کرونا ویروس تا پایان این بحران همراه مردم خواهد بود.

خبرنگار: یوسف نوروز

انتهای پیام/ج