پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان؛

مسلمانان هند، علمداران حق طلبی اند/ باطل،درخت بی ریشه ای است که از اثبات و قرار محروم است

حجت الاسلام حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان مظلوم هند به دست عوامل استکبار گفت:یکی از آرزوهای دیرینه بشر برچیده شدن بساط ظلم و ستم گری و حکم فرمایی صلح و آرامش و عدالت جهانی است که انشاءالله بزودی با ظهور منجی عالم بشریت محقق خواهد شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، به کشتار مسلمانان مظلوم هند به دست عوامل استکبار و دشمنان اسلام را محکوم کرد و گفت:یکی از آرزوهای دیرین بشر برچیده شدن بساط ظلم و ستم گری از جامعه و حکم فرمایی صلح و آرامش و عدالت جهانی است.

وی با بیان اینکه امروزه دین مبین اسلام به برکت نظام اسلامی در سرتاسر جهان چراغی برای مسیر هدایت بشر شده است که صدای عدالت از آن بلند می شود، گفت: اندیشه های باطل با سرشت ظلمت و تاریک به مبارزه با حق یعنی اسلام پرداخته و همواره در صدد برچینی حکومت جهانی اسلام است.

حجت الاسلام حسنی گفت: باردیگر در گوشه ای از این جهان، اسلام در حال پیشرفت و نور آن به صورت تدریجی در سرتاسر جهان برافراشته می شود، ظالمان و جنایتکاران نه تنها ضد اسلام بلکه ضد بشر در حال به شهادت رساندن مظلومانی که تنها دم از یکتا پرستی خداوند عالم می زنند و عَلَم حق را برافراشته اند می باشند. مردم مسلمان هند بدانند حق همانند درخت ریشه دار و پرباری است که طوفانها و تندباندهای سهمگین هم نمی تواند آن را از جا برکند و باطل همانند درخت بی ریشه ای است که روی زمین بغلتد و هیچ رشد و نمو و ثمره ای ندارد و از اثبات و قرار محروم است.
 
وی افزود:مردم مسلمان هند با اعتقاد به حق و عدالت خداوند و شریعت رسول الله با اتحاد و هماهنگی در کنار یکدیگر می توانند بر دشمنان غلبه کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در پایان سخنان خود این جنایت ننگین که با اندیشه های شیطانی درصدد به شهادت رساندن مسلمانان بی گناه و مظلوم کشور هند است را محکوم کرد و گفت: این اقدام استکبار در واقع این نوید الهی را به جهانیان می دهد که به زودی حکومت باطل از بین می رود و قسط و عدل در سرتاسر جهان به برکت وجود مقدس صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف تحقق پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ج