پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
مشاور امور معلولان استاندار اردبیل:

قانون ساعت کاری معلولان طبق روال قبلی است

قهرمانی مشاور امور معلولین استاندار اردبیل به وضعیت ساعات کاری معلولان شاغل در ادارات و نهادها در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته، قانون کاهش ساعت کاری برای معلولان شاغل در ادارات و نهادها طبق روال قبلی انجام می شود.

به گزارش ابصارخبر، عظیم قهرمانی مشاور امور معلولین استاندار اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران به وضعیت ساعات کاری معلولان شاغل در ادارات و نهادها در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: با ورود ویروس کرونا قانون کاهش ساعات کاری معلولان شاغل کنار گذاشته شده بود که با پیگیری های صورت گرفته، این قانون طبق روال قبلی انجام می شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه بدون در نظر گرفتن این قانون، دستورالعملی مبنی بر کلیه قوانین مربوط به جانبازان، معلولان و حتی زنان شیرده ملغی شده بود، اظهار داشت:  با پیگیری های انجام شده معلوم شد طبق قانون هیچ مغایرتی با قانون حمایت از حقوق معلولین و اجرای پروتکل ستاد ملی مبارزه با کرونا وجود ندارد.

مشاور امور معلولین استاندار اردبیل گفت: با پیگیری و موافقت معاون توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل و مدیرکل بهزیستی استان اجرای فصل ۹ماده ۲۸قانون حمایت از حقوق معلولین طبق روال قبلی انجام می شود.

قهرمانی با بیان اینکه هم اکنون در ۶۲ دستگاه اجرایی افرادی با معلولیت جسمی حرکتی و روشندل خدمت می کنند گفت: به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که موظف هستند طبق بخشنامه سال۹۷ با معلولان برخورد کنند.

انتهای پیام/ج