پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
در منبر مجازی عطر بندگی مطرح شد؛

معرفت،طهارت و لیاقت سه شرط برای حضور موفق در میهمانی ماه خدا+ فیلم

حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه معرفت،طهارت و لیاقت سه شرط اساسی برای حضور موفق انسان در میهمانی ماه خدا است، از مومنین خواست با انس با قرآن کریم و توسل به ائمه اطها(ع) لیاقت حضور در میهمانی خداوند را بدست اورند.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در منبر مجازی عطر بندگی به تبیین شروط حضور موفق انسان در ماه میهمانی خداوند متعال پرداخت و گفت:معرفت، طهارت و لیاقت سه شرط اساسی برای حضور موفق انسان در میهمانی ماه خدا است،

حجت الاسلام فیاضی از معرفت به عنوان اولین شرط لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان نام برد و گفت: انسان باید نسبت به هر لحظه از ماه رمضان شناخت پیدا کند تا بتواند با علم و درک فیوضات این ماه مبارک از برکات ان بهره مند شود.

وی در ادامه سخنان خود به حدیثی از امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: امام سجاد(ع) از خداوند متعال می خواهند فضل معرفت به ماه رمضان را به انسان بشناساند چراکه در آخرت این ماه مبارک با بعضی از مومنین به خاطر عدم نگهداشتن حرمت این ماه دشمنی می کند.

این مبلغ اسلامی به زمان و مکان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: زمان و مکان و حتی مساجد نیز از انسان ها به خاطر عدم تکریم شئونات این ماه از انسان ها شکایت می کنند.

حجت الاسلام فیاضی از طهارت به عنوان دومین شرط لازم برای حضور موفق در ماه مبارک رمضان نام برد و گفت: انسان در این ماه با دور کردن ناپاکی ها از خود می تواند به فیوضات و مراتب بالاتر دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: مومنین از اول آغاز ماه مبارک تا ختم آن باید همواره در طهارت باطنی و ظاهری خود بکوشند تا بتوانند حضوری موفق در ماه میهمانی خدا داشته باشند.

این مبلغ اسلامی از لیاقت به عنوان سومین شرط لازم برای حضور موفق در ماه مبارک رمضان نام برد و گفت: انسان باید با برقراری ارتباط با خدا و توسط به ائمه معصومین(ع) توفیق و لیاقت حضور در ماه میهمانی خدا را بدست بیاورند.

 

انتهای پیام/ج