پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵

بیمارستان شهدا به سی تی اسکن و ام آر آی مجهز می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مجهز کردن بیمارستان شهدا اسکن و ام آر آی خبرداد

به گزارش ابصارخبر، حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در در سفر خود به شهرستان پارس آباد  اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد آباد ظرفیت بالایی دارد و بیمارستان شهدای این شهرستان تا چند ماه آینده به سی تی اسکن و ام آر آی مجهز می شود

دکتر حبیب زاده افزود: شهرستان پارس آباد ظرفیت های بالایی دارد و بیمارستان تازه تاسیس شهدا تا ۲ماه آینده به سی تی اسکن جدید و تا ۶ماه آینده به ام آر ای  مجهز خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در بازدید از بیمارستانها و درمانگاه های پارس آباد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی در استان گزارش نشده است.

 شهرستان پارس آباد معین درمانی 400 هزار نفر جمعیت است

حاجی پور فرماندار پارس آباد با بیان اینکه ام آر آی و سی تی اسکن مطالبه به حق مردم است گفت جمعیت بالای شهرستان و بلحاظ درمانی معین بودن برای بیش از ۴۰۰ هزار جمعیت از شهرستان های همجوار ضرورت تجهیز این بیمارستان را دو چندان کرده.

وی همچنین استفاده از تمام ظرفیت مرکز غربالگری و شیمی درمانی شهرستان را در جهت پیشگیری از سرطان در منطقه بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود تجهیز و تامین نیروهای متخصص این مرکز در پیشگیری به موقع سرطان بسیار موثر و باعث ارتقا سطح سلامت خواهد بود.

خبرنگار رضا اصلانی