پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

بستری 85بیمار کرونایی در استان اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر ۸۵ بیمار در بخش ویژه کرونا بستری بوده و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بخش ویژه کرونا بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

به گزارش ابصارخبر، محمدرضا رضایی‌بنا عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر ۸۵ بیمار در بخش ویژه کرونا بستری بوده و از این تعداد ۳۴بیمار با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا تحت نظر و درمان هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بخش ویژه کرونا بیمارستان‌های استان ترخیص و ۱۳ بیمار در بخش ویژه کرونا بستری شدند که روند کرونا استان اردبیل در حال حاضر با شیب بسیار کند و آرامی، نزولی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: از عموم مردم استان تقاضا داریم در خارج از منزل و اماکن عمومی حتماً فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

وی همین‌طور در خصوص علت عدم ثبت مورد مثبت کرونایی در ۲۴ساعت اخیر بیان داشت: در ۲۴ ساعت اخیر به‌دلیل بروز مشکلات فنی در آزمایشگاه ویروس‌شناسی استان، آزمایش PCR کرونا با مشکل روبرو بوده و به این دلیل تعداد مبتلایان در شبانه روز اخیر صفر اعلام شد.

رضایی بنا تصریح کرد: به‌زودی مشکلات فنی آزمایشگاه ویروس‌شناسی استان رفع شده و طبق روال عادی آزمایشات تشخیصی کرونا انجام خواهد شد.