پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

کمربند توریستی استان اردبیل، تکمیل شود/ رونق اقتصاد اردبیل در گرو، ایجاد زیرساخت های مواصلاتی است

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار با وزیر کشور مطالبات مردمی در زمینه راه و زیرساخت های مواصلاتی را استان را یادآور شد و گفت: تکمیل کمربند توریستی اردبیل، جزو ضروری ترین نیازهای اردبیل است چرا که با بهره برداری از آن، صنعت گردشگری رونق یافته و اقتصاد استان متحول می شود.

به گزارش ابصارخبر، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شب یکشنبه در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشار کرد و گفت: اردبیل پیش از انقلاب اسلامی فاقد فرودگاه، دانشگاه، سد و بزرگراه بود که امروز به برکت انقلاب اسلامی همه این موارد فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اولویت های کاری بر اساس کار کارشناسی تعیین شده و حتما باید اجرایی شوند، مطالبات مردمی را یادآور شد و گفت: دولت باید در رفع نیازهای مردم تلاش کند.

امام جمعه اردبیل به پیشینه اردبیل اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز اردبیل دارای فرودگاه و بزرگراه است در حالیکه پیش از انقلاب اسلامی مردم هنگام سفر به پایتخت باه همراه خود نان می بردند تا در صورت گرفتار شدن در گردنه حیران که زیر ساخت مناسبی نداشت، حداقل تا باز شدن راه از لحاظ معیشت تامین باشند.

وی تصریح کرد:جمهوری اسلامی با چنگ و دندان کار کرده و عقب ماندگی های پیش از انقلاب را جبران کرده است.

آیت الله عاملی  در ادامه سخنان خود به آمار مطالبات مردمی که از زبان نمایندگان مردم در مجلس به انها پرداخت شد اشاره کرد و گفت: مردم اردبیل در آرزوی تکمیل  کمربندی توریستی هستند چراکه با فراهم شدن زیرساخت های لازم، صنعت گردشگری استان اردبیل رونق خواهد گرفت و اقتصاد استان متحول خواهد شد.

وی  با بیان اینکه بخشی از این کمربندی در راه های مواصلاتی سردانه  و سرعین به ارجستان درست شده است، خواستار تکمیل این کمربندی حیاتی در استان شد و گفت:بهتر ایت این مطالبه مردمی جزو اولویت های دولت قرار  گیرد.

ارائه مطالبات مردمی توسط نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارش اقدامت دولت در زمینه راه و سهرسازی استان توسط محمد اسلامی از جمله مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام/ج