پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تشریح برنامه های بسیج دانشجویی به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛

برگزاری همایش بصیرت افزایی تا راه اندازی کمپین من با حجابم در استان اردبیل

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل به تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف در دانشگاه های استان اردبیل پرداخت و گفت: به خاطر ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی اغلب برنامه های پیش بینی شده در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد

حسین مظفری مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با ابصارخبر به تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف در دانشگاه های استان اردبیل پرداخت و گفت:  به خاطر ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی اغلب برنامه های پیش بینی شده در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی از فضا سازی محیطی در قالب نصب بنرو استند در دانشگاههای سراسر استان خبرداد و گفت: تولید و توزیع عکس نوشته،کلیپ،نماهنگ،اینفوگرافیک مرتبط با هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی، صدور بیانیه توسط بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل و توزیع سیر نمایشگاهی پوستر در فضای مجازی  از جمل برنامه های هفته حجاب و عفاف در دانشگاه های استان اردبیل است.

مظفری در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف با حضور مرضه هاشمی خبرنگار، مستندساز و گوینده اخبار آمریکایی-ایرانی  و مجری پرس تی‌وی  در دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد و گفت: برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، رونمایی از کتاب دفاع از حریم عفاف و حجاب و ارسال پیامک انبوه با عنوان حجاب و عفاف به جامعه هدف از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در هفته حجاب و عفاف است.

وی در ادامه سخنان خود از اجرای طرح ریحانه و اهدای گل،بسته های فرهنگی به زنان بد حجاب و با حجاب در سطح شهر خبرداد و گفت: این برنامه نیز با محوریت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار خواهد شد.

وی به برنامه های ورزشی پیش بینی شده در هفته حجاب و عفاف نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان خواهر بسیجی با حضور در مزار شهدای گمنام مجتمع فرهنگی و گردشگری شورابیل تا مزار شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی پیاده روی خواهند کرد.

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود از راه اندازی  کمپین حجاب و عفاف در فضای مجازی خبرداد و گفت: مسابقه مقاله نویسی در مورد عفاف و حجاب، مسابقه کتاب خوانی از کتاب خاطرات سفیر. بازخوانی وصایای شهدا در فضای مجازی، راه اندازی ایستگاه پاسخ به شبهات در فضای مجازی، انتشار احکام  مربوط به حجاب در فضای مجازی، راه اندازی مطالبه گری مسائل مربوط به حجاب از دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی مربوطه از جمله های بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت هفته حجاب و عفاف است.

مظفری در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری میزگرد دانشجویی با موضوع بررسی علل و عوامل کم حجابی در جامعه خبرداد و گفت: انتشار مصاحبه با خواهران نخبه دانشجو به عنوان الگوی های برتر عفاف و حجاب در جامعه هستند از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی به مناسبت هفته حجاب و عفاف و در استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه مستندهای کوتاهی نیز طی هفته حجاب و عفاف در مورد نتایج بدحجابی در فضای مجازی به صورت روزانه منتشر خواهد د، گفت: از دانشجویان محجه که منشأخبر در محیط دانشگاهی بودند طی مراسمی تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/ج