پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸

اعلام نتایج مسابقه درس هایی از کرونا

دبیر جشنواره درس هایی از کرونا از اعلام نتایج این فراخوان خبرداد.

حسین مظفری مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل از اعلام نتایج فراخوان درس هایی از کرونا و کمک مومنانه در استان اردبیل خبرداد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و رعایت مسائل بهداشتی مراسم اختتامیه و تجلیل برگزار نخواهد شد و هداای منتخبین جشنواره به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات مسابقه درس هایی از کرونا پرداخت و گفت: این فراخوان در قالب شعر، نقاشی و عکس  اوایل فروردین ماه در فضای مجازی منتشر شد  و تا پایان مهلت بیش از 540 اثر از ساسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنواره درس هایی از کرونا در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی برگزیدگان فراخوان پرداخت و گفت: فائزه ندایی  از اردبیل در رشته عکی با موضوع کرونا و مدافعان سلامت حایز رتبه برتر شد.

وی با بیان اینکه سارا آبای  از تهران به مقام اول رشته نقاشی در موضوع کرونا دست یافت، گفت: سارا عزتی از اردبیل نیز در رشته نقاشی در مورد کرونا به مقام برتر دست یافت.

مظفری گفت: محمد حسین نوروزی از اردبیل نیز در رشته نقاشی با موضوع کرونا حائز کسب رتبه برتر شد.

وی به بخش شعر نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز حمید طیبی از خراسان رضوی به مقام اول دست یافت.

مسئول فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در اداه سخنان خود به معرفی رشته مقاله نویسی نیز پرداخت و گفت: دکتر حسین سلطان محمدی از شهرستان قم به مقام اول و تینا مولایی از اردبیل به مقام دوم دست یافت.

وی در بخش پایانی سخنان خود به منتخبین بخش عکس در مورد کمک مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: رضا بیدار اردبیل به مقام اول و میلاد هاشمی از اردبیل به مقام دوم دست یافت.

مظفری گفت: امیر رضا مرادپور از اردبیل نیز در رشته درس هایی از کرونا حائز رتبه برتر شد.

انتهای پیام/ج