پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل:

دوره تربیت کنشگران حوزه خانواده در اردبیل برگزار می شود

مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری دوره تربیت کنشگران حوزه خانواده خبرداد و گفت: این دوره در راستای نقش آفرینی تخصصی بسیج دانشجویی برای حل آسیب های اجتماعی و افزایش اثبات کارآمدی نظام در حوزه مباحث خانواده در استان اردبیل برگزار می شود.

حسین مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از برگزاری دوره تربیت کنشگران حوزه خانواده خبرداد و گفت: این دوره در راستای نقش آفرینی تخصصی رسالت تشکل دانشجویی بسیج دانشجویی برای حل آسیب های اجتماعی و افزایش اثبات کارآمدی نظام در حوزه مباحث خانواده، پس از مطالبه گری از نمایندگان مجلس و اجرا و نظارت بر قانون تسهیل ازدواج، در استان اردبیل برگزار می شود.

 

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های توانمندسازی کنشگران حوزه خانواده اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای توانمندی های فردی و هم در مسیر رقم زدن تحولات اجتماعی و تغییر بر ساختهای فرهنگی جامعه که نیازمند تغییرات هستند.

 مظفری ضرورت ایجاد‌‌‌ حرکت خودجوش در بین دانشجویان در خصوص مسائل خانواده را  یادآور شد و گفت: ضرورت دارد که فعالان دانشجویی بصورت یک حرکت خودجوش در نقاط مخلتف استان بتوانند نقش آفرینی کنند و منشا تحولاتی باشند تا آینده روشن جامعه را تضمین کنند.

وی افزود: برای اینکه این تحولات اتفاق رخ دهد ،کنشگران نیازمند به مهارت افزایی، تسلط به مبانی و محتواها هستند فلذا دوره با این رویکرد با همکاری سفیر فیلم طراحی شده و دانشجویان می توانند در این پودمان شرکت کرده و مهارت های لازم را کسب کنند.

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل گفت: با توجه به اینکه استقبال دانشجویان زیاد بوده است زمان ثبت نام به مدت دو هفته تمدید شده است و علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام به نشانی www.Rafda.ir مراجعه کنند.

وی از اهدای جوایز به فعالین دوره خبرداد و گفت: کمک هزینه ساخت کلیپ حرفه ای تا سقف 5 میلیون تومان، کمک هزینه دوره های تکمیلی تا سقف 3 میلیون تومان، هدیه نقدی تا سقف 1 میلیون تومان از جمله هدایای این دوره به منتخبین حاضر در دوره تربیت کنشگران حوزه خانواده است.

انتهای پیام/چ