پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
فرماندار پارس آباد:

مسیر توسعه پارس آباد هموارتر می شود

امامی فرماندار پارس آباد با بیان اینکه توسعه صنعت با تولید همگام نبوده است اظهار داشت: هنر مدیریت کار کردن و ورود به سختی ها و مشکلات است آمده ایم تا مسیر توسعه شهرستان پارس آباد را بهبود دهیم.

 به گزارش ابصارخبر، ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد در نشستی با تعدادی از شهروندان و معتمدین و رؤسای ادارات شهرستان پارس آباد با بیان اینکه توسعه صنعت با تولید همگام نبوده است اظهار داشت: هنر مدیریت کار کردن و ورود به سختی ها و مشکلات است  آمده ایم تا مسیر توسعه شهرستان پارس آباد را بهبود دهیم.  

امامی فرماندار پارس آباد  گفت: باید از ظرفیت های منطقه بطور متوازن استفاده کرد و شاخص های توسعه را به تناسب ظرفیت های آن هدف گذاری کرد.

وی افزود: مسئول باید ریسک پذیر و دارای ایده و فکر باشد و درگیر مسائل روز مره نشده طرح های توسعه ای ارائه دهد.

امامی ادامه داد: ظرفیت های بزرگ شهرستان نیازمند توجه بیشتری است و زنجیره تولید و ارزش افزوده باید ایجاد شده و جهش تولید  واقعی را محقق نماییم.

فرماندار پارس آباد گفت: در مذاکره با نماینده محترم فقط خدمت به مردم و شایسته سالاری را تاکید کردند و خواستار پیگیری مطالبه به حق مردم بودند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم وقت ارزشمند نماینده مشغول مسائل کوچک باشد و باید همه تلاش نماییم و کمک کنیم تا نماینده محترم از ظرفیت ملی خود برای پیگیری مسائل و منافع کلان شهرستان بهره مند گردد.

خبرنگار: رضا اصلانی

انتهای پیام/