پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دبیر مجمع ایثارگران اردبیل خبرداد؛

دومین مرحله کمک های مومنانه مجمع ایثارگران در اردبیل

عبادالهی، دبیراجرایی مجمع ایثارگران اردبیل از آغاز دومین مرحله کمک های مومنانه در اردبیل خبرداد و گفت: این مرحله در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با شعار نذر امام حسین(ع) در اردبیل برگزار شد.

به گزارش ابصارخبر، سیدحمید عبادالهی، دبیراجرایی مجمع ایثارگران متحد استان اردبیل با اشاره به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: اجرای طرح کمک مومنانه در دوران بحران اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، کاری ارزشمند و نوع دوستانه است.

وی به فرصت ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای انجام کمک های مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: امید آفرینی در جامعه و نشر فرهنگ همدلی و همراهی با نیازمندان و آقشار آسیب پذیر، وظیفه و رسالت همه عزاداران و سوگواران واقعی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشقان امامت و ولایت است.

 عبادالهی با بیان اینکه مجمع ایثارگران متحداستان نیز به عنوان یک نهاد انقلابی و ارزشی، همراهی در اجرای شایسته و باشکوه طرح کمک مومنانه را لبیک گویی به ندای عالمانه مقام معظم رهبری در کمک به اقشارآسیب پذیرجامعه می داند، افزود: حضور در کمک مومنانه و حمایت از محرومان و اقشار آسیب پذیر از تکالیف حتمی مجمع ایثارگران متحداستان اردبیل است.

وی به مرحله اول اجرای طرح توسط مجمع ایثارگران اردبیل اشاره کرد  گفت: با همراهی ایثارگران خیر استان و همزمان با ایام سوگواری و عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بسته های غذایی در بین خانواده های آسیب پذیر و نیازمند توزیع شد.

وی تصریح کرد: این حمایت ها و کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت و از عموم ایثارگران عزیز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس انتظار داریم که ما را در اجرای بهتر این طرح و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذایی همراهی کنند.

انتهای پیام/ج