پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
در آستانه چهلمین سال دفاع مقدس برگزار می شود؛

مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در اردبیل

اصلانی رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در استان اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

مهدی اصلانی رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در استان اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت بازخوانی زندگی نامه و خاطرات شهدای دفاع مقدس در این برهه خاص پرداخت و گفت: الگوی جهادگران، شهدا و ایثار دفاع مقدس هستند بطوریکه جهادگران با الگوبرداری از شهدای دفاع مقدس با قدم نهادن در مسیر شهدا،ضمن محقق کردن بخشی از آرمان های انقلاب اسلامی که همانان رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه است، با روحیه برگرفته از دوران دفاع مقدس سختی ها و مشکلات را پشت سر گذاشته و زمینه های پیشرفت و تعالی جامعه را فراهم می کنند.

اصلانی در ادامه سخنان خود به نحوه شرکت در این مسابقه بزرگ پرداخت و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای دریافت فایل کتاب و سوالات مسابقه به کانال جهادگران در پیام رسان بله به نشانی ble.im/jahadgaran_ard مراجعه و یا از طریق رده های بسیج و مراجعه به پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان نسبت به ثبت نام خود در این رویداد فرهنگی و تربیتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم توسط سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل و با همکاری مجمع جهادگران استان اردبیل و اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، به 40 نفر از شرکت کنندگانی که پاسخ درست به سوالات مسابقه دهند، جوایز ارزنده به همراه لوح سپاس به قید قرعه اهدا خواهد شد.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل با بیان اینکه آخریم مهلت ارسال پاسخ نامه برای شرکت در مسابقه 5مهرماه است، گفت: علاقمندان می توانند پاسخ سوالات مسابقه را بدون فاصله و پشت سرهم به شماره پیامکی ۱۰۰۰۰۴۵۰۱۳ ارسال کنند.

 

انتهای پیام/ج