پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان پارس آباد در محکومیت اهانت یک نشریه فرانسوی به اعتقادات مسلمانان

،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان پارس آباد با صدور بیانیه ای اهانت یک نشریه فرانسوی به اعتقادات مسلمانان، علی الخصوص چهره مبارک پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش ابصارخبر،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان پارس آباد با صدور بیانیه ای  اهانت یک نشریه فرانسوی به اعتقادات مسلمانان، علی الخصوص چهره مبارک پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

اقدام دوباره و چندمین بار اهانت یک نشریه فرانسوی به اعتقادات مسلمانان، علی الخصوص چهره مبارک پیامبر اکرم(ص) قلوب مسلمین جهان را جریحه‌دار کرد و عمق دشمنی و ترس آنان از گرایش سایر ادیان و مذاهب به اسلام را برملا ساخت. آری لابی صهیونیست و کشورهای غربی با پول هایی که از دول عربی منطقه می گیرند به تقویت این چنین نشریه ها و رسانه هایی برضد شعائر دینی مسلمانان می پردازند.  

یکی از نکات حائز اهمیت که همگان باید به آن واقف باشند این است، که دشمن همیشه و در همه حال  از کار ننشسته و نخواهد نشست و نسبت به هر صدای رسایی که منافع آن را به خطر اندازد، راهبردهای پلید و استراتژی های ننگین در پیش می گیرد و بدون آن که وعده خداوند که شامل حالشان می شود را در نظر گیرند، که چه زیبا در سوره مبارکه الصف آیه ۸  بیان می کند: يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو كَرِهَ الكافِرونَ  ((آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!))  و نیز در سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ می فرماید: وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ  ((آن ها نقشه می کشند و خداوند تدبیر می کند و خداوند بهترین تدبیر کننده گان است.))                                                                              

برخی از دولت های نژادپرست جهانی که در پی تطمیع عقاید یک درصدی اربابان مرتجع خود از جمله لابی صهیونیست در کشورهای مختلف دارندو به دنبال سنجش میزان واکنش جوامع اسلامی، به ویژه در این ایام که ویروس کرونا همگیر شده است هستند.

نقش فرانسوی ها در اهانت به اسلام دیگر سابقه تاریخی پیدا کرده و انحراف اذهان عمومی و تمرکز زدایی از مسائلی همچون معامله قرن و نژادپرستی در غرب و اعتراضات جلیقه زردها در داخل فرانسه و کارنامه سیاه کشورهای به اصطلاح صنعتی در مهار ویروس کرونا و یا از موضوعاتی همچون نسل کشی در یمن، جنگ های داخلی در سوریه و عراق است، که این اقدام فرانسه کاری بس وقیحانه و گستاخانه است.

اینک باید دگراندیشان داخلی که همیشه اقدامات و جهت گیری های انقلابی را بر ضد روابط دیپلوماتیک و دوستی با دولت های غربی می دانند و موج سواری سیاسی را به نفع اربابان خود انجام می دهند، پاسخ دهند، که اقدامات قبیحانه غربی ها آزادی بیان تلقی می شود و سخنان به حق ما تندروی و ناشی گری سیاسی؟ ؛اکنون در کجای کار قرار دارند، آنهایی که به کوچک ترین مسائل سیاسی در سطح جهان اظهار نظر می کنند، در این برهه چرا خاموش شده و به یاری دین خدا نمی پردازند.

پس بدانید و آگاه باشید با چنین رفتارهای سخیفی نمی توانید اذهان مسلمانان جهان را از نقش آفرینی های مزدورانه تان در مسائل لبنان، عراق، سوریه، فلسطین، یمن و دیگر کشورهای منطقه دور نموده و همچون گذشته راهی برای تضعیف ملت های مسلمان و استثمار منابع انسانی و مادی آنها پیدا کنید.

ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های شهرستان پارس آباد مغان همراه با مردم و همراستا با سخنان گوهربار امام خامنه ای(مدظله العالی) ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه که با چراغ سبز دولت فرانسه انجام پذیرفته را شدیداً محکوم کرده و از تمامی کشورها، سازمان ها و گروه های اسلامی در سرتاسر دنیا خواستارهمبستگی و روشنگری علیه اقدامات دوباره ضد اسلامی نشریه ای فرانسوی را داریم تا دگربار خبیثان و شیطان صفتان جرأت اهانت به مقدسات اسلامی را به خود راه ندهندو در پایان، لازم است مجامع حقوقی و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ابتکار را به دست بگیرد و تنها به پاسخ توییتری اکتفا نکرده و موضوع جرم‌انگاری توهین به اعتقادات مذهبی مسلمانان جهان را در معاهدات بین‌المللی پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/ج